duminică, 2 aprilie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, 29, 30 și 31 MARTIE 2023

MIERCURI, 29 MARTIE 2023 - Unde sunt făcătorii de minuni?

"Poporul Meu se întreabă de ce nu văd miracolele și lucrările mărețe care existau în vremurile vechi. Și Eu doresc ca voi să le vedeți.

Dar unde sunt făcătorii Mei de minuni? Unde sunt Davizii Mei, Estherele Mele, Petru și Paul ai Mei? Unde sunt cei ai Mei care Îmi sunt atât de devotați Mie încât Eu să le umplu fiecare gând?

Când îi veți vedea, veți vedea și lucrările lor mărețe."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=527406736222357&set=a.403808015248897

JOI, 30 MARTIE 2023 - Voi știți cine sunt Eu

"Poporul Meu crede că poate face față la ceea ce va veni în curând, dar poporul Meu nu este curajos ca robii Mei din vechime.

Copii, trebuie să vă încurajați în Sfântul Meu Cuvânt și să vă întăriți credința în Mine. Voi știți cine sunt Eu, credeți în lucrurile pe care vi le-am spus! Stați în aceste adevăruri la bine și la greu și Eu vă voi susține.

Nu vă fie teamă. Construiți-vă credința și curajul pentru ceea ce va urma, cât mai este timp."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=527903826172648&set=a.403808015248897

VINERI, 31 MARTIE 2023 - Sunteți gata să stați în fața Mea?

"Copiii Mei, începeți acum o călătorie. Sfârșitul acestei călătorii va fi determinat de voi. Scopul acestei călătorii este de a vă testa.

Veți fi testați în ceea ce privește rezistența la păcat. Veți fi testați cu privire la cât de mult din ceea ce dețineți este al vostru și cât de mult este al Meu. Veți fi testați cu privire la iubirea aproapelui și a semenilor voștri. Veți fi testați cu privire la cât de mult credeți cu adevărat în Cuvântul Meu Sfânt. Veți fi testați în legătură cu tot ceea ce contează pentru eternitatea voastră, pentru că în curând veți merge la ea.

Studiați din greu și faceți bine în această călătorie pentru că ea contează mai mult decât vă puteți imagina.

Sunteți cu adevărat pregătiți să stați în fața Mea?".

https://www.facebook.com/photo?fbid=528577789438585&set=a.403808015248897

Un comentariu: