vineri, 14 aprilie 2023

PREGĂTIȚI-VĂ PENTRU EVENIMENT! – Carbonia, 5.04.2023

Iubita Mea Mireasă, iată-Mă venind la tine, vin să anunț Avertismentul care va fi în curând.

Au trecut secole de la prima Mea Venire: lumea nu Mă așteaptă în această a Doua Mea Venire, dar, "deodată"... Mă va vedea, va fi dezorientată și se va teme foarte tare.

Copiii Mei, o, voi care nu M-ați așteptat, o, voi care M-ați respins pentru a merge cu Satana, o, voi care nu M-ați iubit nici pe Mine, nici pe Mama Mea, cu adevărat vă spun: acum este timpul Dreptății Mele!

Lumina strălucitoare a Iubirii Mele îi va orbi pe oameni: ...vor cădea la pământ de spaimă.

Copiii Mei: Numai Eu sunt Punctul fix! Nu vă îndepărtați de Mine ca să nu fiți învăluiți în întuneric.

Copii Mei,

·       Cutremure puternice și erupții vulcanice vor mătura multe țări.

·       Lumea va fi învăluită de mari catastrofe pe care omul nu le va putea opri, atunci vor înțelege că numai Dumnezeu are puterea de a opri totul, pentru că numai El Este!

Iubiții Mei, Eu, Dumnezeu, vă dezvălui astăzi planul Meu de intervenție.

·       Iată-Mă pentru voi, oameni necredincioși!

·       Iată-Mă aici pentru tine, Iuda!

·       Iată-Mă, vin să restaurez ceea ce voi ați distrus și ați vândut lui Satana.

·       Iată-Mă aici la voi, o, oameni necredincioși, voi care v-ați bucurat de distrugerea acestei Umanități și a planetei voastre;

·       armele pe care le folosiți astăzi împotriva fraților voștri vor cădea asupra voastră,

·       veți fi torturați pentru eternitate, pentru că, Eu, Dumnezeu, voi permite acest lucru.

·       Da, veți ajunge la sfârșitul pe care vi l-ați însemnat, preferându-l pe satana în locul Meu.

Vaticanul este deja înconjurat de dușmani: ei așteaptă ca trădătorii să le deschidă porțile "lor" pentru că satana dirijează rândurile; planul său a fost să distrugă orice Lucru Sacru.

Strânsoarea lui este puternică; preoții au cedat la seducțiile sale,

·       nu au fost buni gardieni în apărarea templului,

·       nu au protejat sfânta Doctrină a lui Dumnezeu; dimpotrivă,...

·       au colaborat pentru ca aceasta să fie înlocuită cu regulile lui antihrist.

Isus luptă și astăzi împotriva satanei, pentru a-i elibera pe Copiii Săi.

Rugați-vă, o, voi toți cei care Îl iubiți pe Răscumpărător, dați-i onoare și glorie.

El, astăzi, se întoarce pentru a elibera poporul Său credincios; El se întoarce pentru toți cei care L-au iubit, slujit, adorat și urmat conform instrucțiunilor Sale sfinte...

Justiția Divină va tuna cu putere! Sfârșitul păcatului este în fața voastră, copiii Mei! Iată, Eu vin să curăț orice ființă josnică, voi curăța omul de păcat, îl voi ridica din noroiul morții, ...îl voi face să renască la o viață nouă în Mine, dacă se va recunoaște "păcătos" ... și-Mi va cere iertare cu o adevărată căință a inimii.

Urmași credincioși ai Domnului vostru Isus Cristos: ridicați steagul vostru, credința voastră cea mare în Mine, pentru ca lumea să creadă! Dumnezeu este în voi! În acest Eveniment El vă va lua la Sine.

Pregătiți-vă pentru Eveniment! Totul este deja pregătit de Ceruri! Victorie!

Christus Vincit!

Christus Regnat!

Christus Imperat! Amen.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/04/08/preparatevi-allevento/

Un comentariu: