sâmbătă, 1 aprilie 2023

VEȚI PRIMI BOTEZUL ÎN DUH SFÂNT ȘI FOC - Carbonia, 22bis.03.2023

Pacea să fie cu voi!

Eu sunt Isus din Nazaret, Învățătorul vostru.

Iată-Mă, copiii Mei, vin să vă susțin în această chemare:

·       îmbrăcați-vă haina de sărbătoare: Ierusalimul este la porți,

·       Cenacolul său cu voi va fi minunat,

·       veți primi Botezul în Duh Sfânt și Foc.

·       și veți fi transfigurați în Chipul și Asemănarea Mea.

Copii ai Ierusalimului, Dumnezeul vostru vă cheamă astăzi să fiți senini, să nu vă temeți de ceea ce vor vedea acum ochii voștri. Luptați fără încetare căci veți fi protejați de Îngerii Mei. Tot Cerul este cu Mine, "gata"!

Atacul Meu va fi puternic asupra răufăcătorilor.

·       TRĂDĂTORII, CEI CARE AU LUPTAT ÎMPOTRIVA MEA, VOR CĂDEA DE PE PIEDESTALURILE LOR, ÎȘI VOR PIERDE TOATE BUNURILE LOR; SE VOR RĂSUCI CA ȘERPII, PENTRU CĂ NU VOR ACCEPTA SĂ FIE NEVOIȚI SĂ TRĂIASCĂ ÎN MIZERIE

·       DIN TOATE COLȚURILE PĂMÂNTULUI SE VOR AUZI STRIGĂTELE DISPERATE ALE OAMENILOR: „ȚIPETE” DE OAMENI ÎNGROZIȚI!

·       MANIPULAREA ASUPRA CREAȚIEI VA ADUCE DISTRUGEREA ȘI MOARTEA.

·       ȘTIINȚA VA FI NEPUTINCIOASĂ.

·       Omul s-a îndepărtat prea mult de Creatorul său: va suferi mult.

O, oamenilor!

·       ați ascultat șuieratul șarpelui bătrân,

·       v-ați prosternat în fața lui pentru o mizerabilă bucată de argint;

·       acum veți suferi torturile lui pe pielea voastră.

·       ați fost manipulați pentru planul său blestemat,

·       v-a înșelat,

·       ați crezut minciuna în locul Vocii Mele care v-a strigat să fiți vigilenți, care v-a cerut să vă întoarceți la Cel care este Creatorul.

Îngerul Păcii vine pentru a le oferi sprijin copiilor lui Dumnezeu, ... așteptați-l cu iubire, ascultați-l și urmați îndrumările pe care vi le va da pentru a nu cădea în capcana mortală a Satanei.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/03/30/riceverete-il-battesimo-in-spirito-santo-e-fuoco/

Un comentariu: