duminică, 23 aprilie 2023

NECAZUL ACESTUI PĂMÂNT ESTE PREGĂTIT! - Carbonia, 12 aprilie 2023 (ora 16:22 - LOCUȚIUNE)

"În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin!

Vă binecuvântez și vă îndemn mai mult ca oricând să rămâneți credincioși Fiului meu Isus Cristos.

·         Împodobiți-vă inimile cu iubire,

·         puneți-L pe Mântuitorul vostru Dumnezeu pe primul loc în viață,

·         să aveți iubire pentru El, Creatorul,

·         împliniți-i dorința de a fi cu El, ca apoi să triumfați în Rai.

Necazul acestui Pământ este pregătit, fiii Mei! Războiul este inevitabil!

·         Totul se apropie în maniera prorocită.

·         Cerul freamătă, freamătă de dragoste intensă pentru a-și recupera fiii și cere acum să ne rugăm neîncetat pentru toți cei care au refuzat să aparțină lui Dumnezeu, care au preferat să meargă pe urmele celui rău, cei care s-au umplut cu otrava lui.

Pământul se cutremură peste tot, vulcanii erup! Dar... mai aveți de văzut, în curând vă veți confrunta cu o situație infernală:

·         focul va veni din cer,

·         pământul va exploda.

Iubiții mei copii,

·         Eu încă vin la voi și vă iau de mână;

·         Îmi pun Mâinile Mele în mâinile voastre

·         și implor împreună cu voi întoarcerea grabnică cu Fiul meu Isus.

O, Fiul meu! Fiul meu! ... Durerea Ta este infinită, chiar și astăzi .... vezi ororile care se comit pe acest Pământ, îi vezi pe fiii Tăi murind pe calea Satanei, vezi indiferența lor față de Iubirea Ta, vezi indiferența lor față de frații lor. O, Domnul meu Isus Cristos! Fiul meu și Fiul Tatălui!

Tu ai venit la Mine prin Duhul Sfânt! Fiul meu, ce dar ai fost Tu pentru lume, pentru răscumpărarea acestei lumi. Încă și astăzi Te implor, Îl implor pe Dumnezeu Tatăl și pe Duhul Sfânt ca ei să mai dea viață acestor fii răzvrătiți. Scutură-le sufletele, Doamne, scutură-le sufletele!!! ... Pune-i în stare să înțeleagă că totul este terminat, că totul va dispărea pe căile iadului; că Pământul va fi scuturat ca o față de masă, ... că tot răul va fi aruncat, ... că nimic rău nu va mai rămâne pe acest Pământ pe care apoi, reînnoit în Iubire, Domnul îl va preda tuturor fiilor Săi: noul Său Popor, "cel" răscumpărat de El, "cel" credincios Lui, "cel" care a deschis ochii și a înțeles că singura cale de urmat era cea a lui Isus Cristos Domnul, în respectul Poruncilor și Legilor Sale.

Curățați-vă inimile de sentimente oribile, îmbrăcați-vă cu iubire, fiii Mei: ați ajuns de-acum la sfârșit! În curând anticristul se va manifesta lumii și va izbucni războiul, iar voi unde veți fi? Ce se va întâmpla cu voi dacă nu ați avut curajul să vă ridicați la Mine?

Fiii mei, ceasul bate deja ultimul ticăit: ați intrat acum pe calea Marelui Necaz!

Ridicați-vă! Ridicați-vă! Ridicați-vă, de urgență. Turbulențele sunt în desfășurare, totul va exploda brusc.

Înainte! Eu vă țin de mână, încerc să vă ridic din căderile voastre;

·         fiți înțelegători cu iubirea mea:

·         fiți capabili să înțelegeți Cuvântul lui Isus Cristos, să înțelegeți Adevărul și să acționați în consecință.

Timpul este împlinit!!! Dumnezeu se grăbește să Își împlinească planul de salvare pe acest Pământ.

·         Cereți iertare pentru păcatele voastre,

·         îngenuncheați în fața crucii și îmbrățișați-vă unii pe alții;

·         fiți una în Cristos Isus,

·         împărțiți totul și lucrați pentru Împărăția Cerurilor. Amin.

·         Încă îmi țin mâinile unite cu mâinile voastre.

Preasfânta Treime vă binecuvântează. În numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

Dumnezeu vă iubește!!!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/04/17/la-sventura-di-questa-terra-e-pronta/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere