luni, 24 aprilie 2023

LUMEA ESTE ÎNLĂNȚUITĂ DE PĂCAT - Carbonia, 16 aprilie 2023 (ora 10:42) (Sărbătoarea liturgică a Divinei Milostiviri)

Ora Milostivirii Mele este asupra lumii: adăpostiți-vă în Mine, oameni buni, fiți pregătiți pentru Vederea Mea.

Lumea este înlănțuită de păcat; sufletele oamenilor trăiesc mizeria infinită a morții.

Pocăiți-vă, o, oameni,

·         convertiți-vă!

·         Ridicați-vă din înșelăciunea diavolului,

·         nu vă fie teamă să vă întoarceți la Dumnezeul vostru Creator:

·         renunțați la Satana,

·         arătați-vă puternici în luptă,

·         chemați-Mă în ajutor, iar Eu voi fi cu voi și vă voi ridica din orice slăbiciune,

·         voi pune tărie în voi și veți fi capabili să învingeți răul.

·         Abandonați-vă Mie, copiii Mei, doar Eu sunt salvarea, drumul care duce la viața veșnică în bucurie imensă și iubire infinită.

În ziua Milostivirii Mele voi fi cu voi în casele voastre și, dacă doriți să Mă îmbrățișați

·         Eu vă voi lua pe brațele Mele și vă voi mângâia, vă voi zâmbi,

·         vă voi dărui din Mine;

·         vă voi ridica din mizeria care este în voi din cauza păcatului.

Prosternați-vă în fața Mea, spuneți-Mi toată durerea voastră că ați păcătuit împotriva Cerului!

Caritatea Mea va fi mare cu cei care se vor face disponibili să se întoarcă la Tatăl, Duhul Sfânt va umple sufletele suferinde cu balsamul vieții.

Fiii mei, Cerul așteaptă convertirea păcătoșilor!

·         Abandonați mizeria păcatului, o, oameni;

·         Căutați-Mă, strigați-Mi dorința voastră de a fi din nou "ai Mei".

·         Organizați grupuri de rugăciune, fiii Mei,

·         implorați Milostivirea Mea.

Sărbătoarea Milostivirii Divine este o zi specială pentru cei care se convertesc:

·         Eu, Domnul, vă deschid Inima Mea Sfântă și revărs peste voi din Mine,

·         vă împrospătez cu balsamul Iubirii Mele.

Întoarceți-vă inimile spre Mine, o, oameni, implorați Milostivirea Mea; viața voastră este în pericol: nu stați ancorați în păcat, ridicați-vă la Mine, ca Eu să vă ajut să vă salvați.

Viața vă cheamă înapoi la Sine: grăbiți-vă la chemările Cerului! Ascultați chemările Tatălui, puneți în practică poruncile Sale!

Vine ceasul, teribil pentru lume:

·         Dezbrăcați-vă de tot răul,

·         Alergați spre Lumina Eternă.

·         Roma este pe cale să fie cucerită de dușmani.

·         Vaticanul va fi lovit până la moarte,

·         oamenii pofticioși ai puterii vor cădea, viața lor va fi pierdută!

Sunați, o ceruri, ...tună mânia lui Dumnezeu!

·         Intervenția Lui este aproape,

·         Acțiunea Lui va fi teribilă asupra oamenilor nelegiuiți.

Îmi întorc acum privirea spre semenii Mei, spre cei care s-au făcut pâine pentru frații lor.

Iată-Mă la voi, fiii Mei:

·         voi care ați dat dovadă de fidelitate față de Dumnezeul vostru Iubire,

·         voi care v-ați umilit și v-ați dezbrăcat de toate bunurile voastre, "voi" veți fi luați de sus.

În ziua noii Rusalii

·         voi veți fi luați acolo unde totul este în minunile Tatălui;

·         veți intra să vă bucurați de Lucrurile pe care El le-a pregătit pentru "ai Săi".

Curățați-vă de păcate, o, oameni:

·         paharul Meu se umple;

·         păcatele voastre au stârnit mânia lui Dumnezeu,

·         în curând iadul se va dezlănțui pe Pământ.

Abandonați barca care se scufundă, salvați-vă, o, oameni, implorați milostivirea lui Dumnezeu! Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/04/17/il-mondo-e-incatenato-al-peccato/

Un comentariu: