joi, 20 aprilie 2023

Tulburări civile urmează în America, 14 aprilie 2023, Shelley Anna

În timp ce pene angelice mă umbresc, îl aud pe Sfântul Arhanghel Mihail spunând:

Iubiți locuitori ai Inimii lui Cristos, puneți-vă încrederea în Domnul, care este refugiul vostru sigur. Este nevoie de multă rugăciune pentru America.

Tulburări civile urmează în America

Încercările și persecuțiile se vor intensifica pe măsură ce vor izbucni tulburările civile scăpate de sub control. Satana dorește să stingă Lumina Iubirii lui Dumnezeu din această țară care se roagă Milostivirii Divine .

Rugați-vă pentru ca blestemele care paralizează mințile și inimile multor americani, care sunt provocate de demoni, care au fost invocate și aplicate, la viețile celor vulnerabili să fie ridicate.

Rugați-vă pentru aceste suflete vulnerabile. Priviți și rugați-vă.

Întunericul va fi însoțit în curând de Semnul Fiului Omului.

Cu sabia mea scoasă din teacă, sunt gata, împreună cu mulțimi de Îngeri, să vă apăr de răutatea și capcanele diavolului, ale cărui zile sunt puține la număr.

Așa zice,  apărătorul vostru vigilent.

Confirmare din Scripturi

"Îndată după nenorocirea din zilele acelea, soarele se va întuneca iar luna nu-și va mai da lumina, stelele vor cădea de pe cer iar puterile cerului se vor zgudui. Atunci se va arăta semnul Fiului Omului în cer; și tot atunci își vor bate (pieptul) toate triburile pământului și îl vor vedea pe Fiul Omului venind pe norii cerului cu putere și mare glorie. Și îi va trimite pe îngerii Săi cu (sunet) puternic de trâmbiță și-i vor aduna pe toți aleșii Săi din cele patru vânturi, de la un capăt la altul al cerurilor. Matei 24:29-31

Căci, deși l-au cunoscut pe Dumnezeu, ei nu L-au glorificat ca Dumnezeu și nu I-au adus mulțumire, ci au rătăcit în cugetări inutile, iar inima lor nechibzuită s-a întunecat. Romani 1:21

Te iubesc, Doamne, tăria mea. Doamne, stânca mea, fortăreața mea și eliberatorul meu; Dumnezeul meu, stânca mea în care mi-am căutat refugiu, scutul meu, cornul mântuirii mele și scăparea mea. Îl invoc pe Domnul, cel vrednic de laudă, și sunt eliberat de dușmanii mei. Psalmul 18:1-3

Rugăciune împotriva oricărui rău

Dumnezeul nostru, Tată, Fiule și Duhule Sfinte, Preasfânta Treime, Preasfântă Fecioară Maria, îngeri, arhangheli și sfinți din ceruri, coborâți asupra mea.

Te rog să mă purifici, Doamne, să mă modelezi, să mă umpli de Tine, să mă folosești. Alungă de la mine toate forțele răului, distruge-le, fă-le să dispară, ca să pot fi sănătos și să fac fapte bune.

Alungă de la mine toate descântecele, vrăjitoria, magia neagră, răutatea, legăturile, blestemele și ochiul rău; infestările diabolice, asupririle, posesiunile; tot ceea ce este rău și păcătos, gelozia, perfidia, invidia; alimentările fizice, psihologice, morale, spirituale, diabolice.

Ardeți toate aceste rele în iad, ca să nu mă mai atingă niciodată, nici pe mine și nici o altă creatură din întreaga lume.

Poruncesc și ordon tuturor celor care mă agresează - prin puterea lui Dumnezeu Atotputernic, în numele lui Isus Cristos, Mântuitorul nostru, prin mijlocirea Preasfintei Fecioare Maria - să mă părăsească pentru totdeauna și să fie trimiși în iadul cel veșnic, unde vor fi legați de Sfântul Arhanghel Mihail, Sfântul Gabriel, Sfântul Rafael, îngerii noștri păzitori, și unde vor fi striviți sub călcâiul Preasfintei Fecioare Maria. Amin.

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/april/16/civil-unrest-is-coming-to-america/

Un comentariu: