marți, 25 aprilie 2023

DUMNEZEU ESTE PE CALE SĂ DESCHIDĂ UȘILE NOII ERE - Carbonia, 19.04.2023

Iată-Mă, Copiii Mei, sunt al vostru: Inima Mea este în voi, acum totul se va netezi pentru Copiii lui Dumnezeu!

Iubire mereu, caritate pretutindeni, iubiților, ...iubiți-vă unii pe alții așa cum vă iubesc Eu.

Eu sunt Dumnezeul Iubirii, Eu sunt Iubirea Perfectă: fiți ca Mine, care vă iubesc atât de mult.

Căile Paradisului sunt deschise pentru toți cei care se convertesc și doresc să trăiască Viața în Viață.

Binecuvântați sunt copiii Mei, 

·         îmbrăcați haina albă,

·         tânjiți după lucrurile lui Dumnezeu,

·         abandonați Răul,

·         prețuiți sufletele voastre pentru ca ele să strălucească cu aceeași lumină ca și Dumnezeul vostru Creator.

Cerul așteaptă să sărbătorească împreună cu toți Copiii Săi:

·         Banchetul este pregătit.

·         Îngerii îi vor însoți pe "aleși" până la Cel care îi va primi la Masa Sa, ... mare va fi ospățul;

·         Cerul își va primi în sfârșit înapoi Copiii,

·         Tatăl îi va îmbrățișa pe toți și îi va face fericiți în Sine.

·         Locuința Sa este mare, ei vor lua parte la banchete fastuoase, ... ei se vor delecta cu Potirul Vieții Veșnice.

Pocăiește-te, o, omule, părăsește păcatul!

Această Umanitate s-a îndepărtat de Dumnezeul ei Creator și trăiește o viață prinsă în lucrurile acestei lumi, se închină la alți idoli, uită de Dumnezeul său Creator.

Dumnezeu este pe cale să deschidă porțile Noii Ere, timpul este matur!

Pregătiți-vă, poporul meu, pentru a începe un nou timp în bucurie și iubire.

Dumnezeu așteaptă participarea celor ai Săi pentru a deschide porțile Noii Ere, unde va face să locuiască noua generație, cei credincioși Lui!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/04/21/dio-sta-per-aprire-le-porte-della-nuova-era/

Un comentariu: