duminică, 23 aprilie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, VINERI, 14 APRILIE 2023 - Nu umblați singuri

"Mulți dintre copiii Mei se tem de ceea ce va urma. Mulți dintre ei se tem de ceea ce va fi. Ceea ce va veni nu este plăcut, este adevărat, totuși, nu v-am asigurat Eu că voi avea grijă de voi în acel timp, preaiubiții Mei?

În acel timp va fi așa cum este acum. Eu vă voi conduce și vă voi îndruma în toate lucrurile care sunt necesare. Eu voi asigura necesarul pentru voi. Vă voi proteja în timp ce veți merge făcând lucrarea Împărăției Mele, mărturisind altora despre Mine, despre marea Mea iubire pentru ei, despre puterea Mea mântuitoare.

Nu aveți de ce să vă temeți, copiii Mei, dacă umblați cu Mine, căci Eu sunt cu voi la fiecare pas pe unde mergeți. Voi nu mergeți singuri".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=536004072029290&set=a.403808015248897

Un comentariu: