duminică, 2 aprilie 2023

O NOUĂ ERĂ TREBUIE SĂ APARĂ ÎN DRAGOSTE ȘI BUCURIE IMENSĂ - Carbonia, 30.03.2023

Fiica Mea, scrie poporului Meu iubit!

Ascultă vocea Dumnezeului tău, poporul Meu, popor distras, ... necredincios față de Creatorul tău:

·       Soarele va fi în curând devastator pentru această Omenire,

·       Pământul va arde din cauza căldurii sale imense.

·       Anotimpurile se închid!

·       Schimbarea a început!

·       Omenirea se îndreaptă spre ceea ce aș fi vrut să evit: dureri crâncene.

Copiii Mei, Tatăl vostru din Ceruri este cel care vă cheamă la POCĂINȚĂ URGENTĂ.

Iată că vechea istorie trebuie să ia sfârșit! O nouă Eră trebuie să apară în imensă iubire și bucurie.

Dumnezeu a planificat intervenția Sa în acest timp!

Această Omenire să înțeleagă că numai El este singurul, unicul și adevăratul Dumnezeu!

Copii ai Ierusalimului:

·       Deschideți-vă inimile către Mine.

·       Nu fiți neghiobi; Adevărul este doar în Mine;

·       Nu Mă nesocotiți ca să nu rămâneți dezorientați.

·       Iată, crucea pe cer este pe cale să apară!

·       Fiți gata!

·       Eliberați-vă de păcate!

Iluminarea conștiințelor va fi pentru toți oamenii.

Dumnezeu avertizează această Omenire despre intervenția Sa viitoare.

Pacea să fie cu voi!

Dumnezeu Tatăl.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/03/31/una-nuova-era-deve-sorgere-nellamore-e-gaudio-immensi/

Un comentariu: