luni, 1 noiembrie 2021

FIRMAMENTUL SE VA CUTREMURA, FOCUL VA COBORÎ DIN CER.... Carbonia, 19 octombrie 2021

Acestea sunt orele Milostivirii Mele, fie ca inima voastră să se deschidă la Voința Mea, ...întoarceți-vă la Mine, iubirea voastră de Dumnezeu și veți fi liberi de tot răul.

Iubiți copii, Tatăl este Cel care vă vorbește, El este Cel care vă cheamă înapoi la Sine; ați fost creați cu Iubire pentru a fi Iubire, nu vă îndepărtați de Iubire, Dumnezeul vostru vă iubește infinit și vă așteaptă în Totul Său pentru a vă oferi fericirea veșnică.

Satana este pe ultima sută de metri, ființa lui perfidă este pe cale să fie scoasă în afara jocului, el nu va învinge, EU SUNT!

Răutatea omului a atins cote maxime, nu mai suport să-Mi văd creatura supusă lui Lucifer, intervenția Mea este aproape, ...de îndată ce soarele se va întuneca, brațul Meu va cădea asupra omului nelegiuit.

Sunteți pe cale să fiți martorii celei mai mari bătălii din istorie,...tunetul va răcni, ...va umple de frică inimile oamenilor departe de Dumnezeul lor Creator.

Se va zgudui firmamentul, focul va coborî din cer, stelele vor cădea... ...iadul va veni pe pământ! ...VA FI CEASUL SFÂRȘITULUI RĂULUI. EU, DUMNEZEUL CREATOR, ÎMI VOI SCRIE CUVÂNTUL ÎN FOC CU DEGETUL MEU! NIMENI NU ÎL VA ȘTERGE VREODATĂ. VA FI DE NEȘTERS.

DUMNEZEU ESTE! ...Nici un alt dumnezeu nu este!

Afară cu negustorii din templu! Afară cu trădătorii din Biserica Mea! Dumnezeu este!

Luați Cartea Sfântă înapoi în mâinile voastre, copii binecuvântați: citiți și recitiți Cuvântul lui Dumnezeu!

O! VOI, CONSACRAȚILOR, ...voi, care trebuia să-L slujiți pe Dumnezeu, căruia i-ați jurat fidelitate absolută, L-ați trădat pentru a-L urma pe dușmanul Său.

Unde v-ați dus, copiii Mei?

Unde vă veți așeza capetele?

Vreți acum să vă strigați durerea și să-Mi cereți iertare?

Fiți atenți, copiii Mei, a sosit timpul, a început ora patimilor voastre. COASEȚI "REVERENDA" PE PIELEA VOASTRĂ ȘI PROSTERNAȚI-VĂ ÎN ADORAREA CELUI CARE V-A CONSACRAT CA FIIND AI SĂI ÎN BISERICA SA.

APĂRAȚI BISERICA LUI DUMNEZEU!

PURIFICAȚI-VĂ, FIII MEI!

SĂ AVEȚI ÎN VOI DORINȚA ARZĂTOARE PENTRU MINE!

ÎNTOARCEȚI-VĂ LA DUMNEZEUL VOSTRU PRINTR-UN ACT DE POCĂINȚĂ!

INIMILE VOASTRE SĂ FIE MÂHNITE PENTRU CĂ L-AȚI JIGNIT ATÂT DE MULT PE DUMNEZEUL DRAGOSTEI.

Ridicați-vă, copiii Mei, luați în mâini Cartea Adevărului și luptați împotriva șarpelui murdar.

Nu deveniți sclavii lui, ridicați-vă!

Ca adevărați soldați ai lui Dumnezeu, apărați Biserica Sa! Ora e târzie, grăbiți-vă! Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=6234455859929831&set=a.242597375782406

Un comentariu: