miercuri, 27 ianuarie 2021

ALT VIRUS ESTE LA UȘĂ ȘI VA FI MAI RĂU DECÂT ANTERIORUL - Trevignano Romano, 26 ianuarie 2021


 Fiica mea, spune lumii că credința este singura speranță pe care o are Omenirea, doar rugăciunea, caritatea și iubirea vor fi salvarea lor.

Au sosit vremurile prezise la Fatima, nimeni nu va putea spune că nu v-am avertizat.

Mulți profeți și vizionari au fost aleși pentru a anunța adevărul și pericolele din această lume, totuși mulți nu au ascultat și încă nu ascultă.

Plâng pentru acești copii care se pierd, apostazia Bisericii este din ce în ce mai clară, copiii mei preferați (preoții) au refuzat protecția mea.

Fiica mea, spune lumii să se roage pentru cei puternici, pentru că vor declanșa un mare război.

Rugați-vă pentru Biserică, pentru că se află la distrugerea ei, rugați-vă pentru Italia căci își va jeli morții, foametea este aproape și voi nu sunteți pregătiți.

Un alt virus este la ușă și va fi mai rău decât anteriorul.

Copii, de ce nu înțelegeți încă? Protejați-vă, rugați-vă, rugați-vă mult.

Botezați și rugați-vă pentru copii, pentru că răul vrea să le ia inocența.

Acum vă las cu binecuvântarea Preasfintei Treimi, Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt.

Apoi adaugă: citiți Apocalipsa și acolo veți găsi adevărul pentru aceste vremuri.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=4921131007928996&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu