luni, 4 ianuarie 2021

Mesaj de la Dumnezeu Tatăl - Trevignano Romano, 1 ianuarie 2021

 

 00:21 pm

Eu, Tatăl vostru, sunt împreună cu voi pentru a vă spune lucruri importante pentru anul acesta .

Copiii Mei, urmați-L pe Isus al Meu, numai cu încredere veți putea ajunge la mântuirea sufletelor voastre.

V-am dăruit, fiica Mea, o Mamă pentru voi.

Vă rog, copiilor, nu vă temeți de Mine, Eu ca un Tată bun vreau să Mă cunoașteți așa cum sunt Eu, învățați-i pe copiii voștri numele Meu și când priviți la Mine să Mă chemați Tată, nu numai Dumnezeu, ci și Tată.

Eu, care sunt Tată pentru voi toți, cum aș putea să nu-Mi iubesc copiii?!

Din când în când, justiția Mea este necesară pentru a vă corecta pentru că nu ascultați mereu.

Priviți, priviți Cerul și fiți supuși Mie ca Dumnezeu al păcii, fiți umili.

Dacă inima voastră este închisă harului, credeți că poate intra ceva în inima voastră?

Nu va fi niciodată posibil, dar dacă în schimb vă deschideți inimile, Eu voi fi acolo și vă voi dărui tot ce cereți și nimic nu vă va lipsi.

Rugați-vă cu rugăciuni simple învățate, nimic altceva, nu vreau nimic altceva.

Copiii Mei, dacă ați cunoaște bucuria pe care Mi-o faceți privindu-vă uniți și împreună! Pentru că nu Mă vedeți, credeți că nu exist, dar vă ascult și vă privesc, vă văd inimile și bucuria voastră.

În curând voi veni să vă iau, în curând Isus al Meu vă va lua și vă va duce într-o lume nouă.

Credeți că numai pe lumea asta aveți lucruri de făcut? Dar și lumea Mea este plină cu sarcini de îndeplinit. O, da, doar oferă bucurie, pace și iubire!

Acestea sunt lucrurile pe care trebuie să le faceți. Vă voi fi aproape: bucuria din inimă pe care o simțiți este bucuria Mea și dragostea voastră este dragostea Mea.

Sunt în fiecare dintre voi și încă nu v-ați dat seama. Cautați-Mă și Mă veți găsi.

Sunt și în cei care nu Mă cunosc.

Știu cine sunteți, v-am creat în dragoste, umilință și milostivire, dar voi v-ați făcut dumnezei pe voi înșivă.

Încredințați totul singurului Tată pe care îl aveți și Mariei, Mama multmilostivă, pioasă și slujitoare smerită a lui Dumnezeu care vă conduce spre calea sfințeniei.

Rugați-vă Rozariul pentru mântuirea voastră; uneori aveți nevoie chiar și de cuvintele simple pe care le apreciez.

Dulcii Mei copii, lui Noe i-am cerut să construiască o arcă, i-am cerut să aducă toți copiii la Mine, fără să se piardă niciunul. Vouă, copiilor Mei, nu vă cer să construiți o arcă, ci să fiți o familie mare și să adunați cât mai multe suflete.

În curând veți avea nevoie unul de altul și cum ați face-o dacă cerul nu v-ar da aceste instrucțiuni?

Ascultați, acest suflet frumos, ea* este iubirea Mea. O, iubirea Mea, cât de mult te iubesc, cât de prețioasă ești în ochii Mei, continuă-ți drumul și spune-le fraților tăi să facă doar voia Mea, ei au fost creați pentru o misiune, au fost creați doar pentru asta și totuși s-au pierdut.

Fiica Mea, iubirea inimii Mele, pune-i pe calea cea bună așa cum face o mamă cu copiii ei, explică-le că îi iubesc, spune-le cât de mare este dragostea Mea pentru ei, ei sunt copiii Mei și Eu sunt Tatăl lor.

Întoarceți-vă la Mine, spuneți-Mi Tată și nici într-un alt fel, Tată, așa cum Eu vă chem pe voi copii.

Amintiți-vă că numai prin Isus și crucea Lui veți avea mântuire.

O, copiii Mei, acum vă binecuvântez în numele Sfintei Treimi, Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt, fiți uniți mereu, în numele Meu și Eu voi fi cu voi. Amin.

În cele din urmă, Fecioara Maria a adăugat:

Rugați-vă, rugați-vă mult pentru că tornadele și cicloanele care se pregătesc vor fi grave.

https://www.facebook.com/corredentricedellumanita/photos/a.1893885760894958/2899157477034443/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu