vineri, 29 ianuarie 2021

FATIMA S-A ÎNDEPLINIT! TEMPLUL ESTE PROFANAT! - Carbonia, 27.01.2021

 Iubiți copii, sunt Isus, sunt Mântuitorul vostru, sunt Cel care vă va lua acum în Sine ca să vă dea frumusețea care Îi aparține.

Toate clopotele bat la sunetele trâmbiței! ... Iată, îngerul Domnului cheamă să fie atent un popor distras, prins în lucrurile lumii, care nu mai este în grația lui Dumnezeu, ci departe de El din cauza păcatului mare la care s-a pervertit.

Trebuie să intervin acum, copiii Mei, acest timp este predestinat schimbării. Această omenire trebuie să se pocăiască, trebuie să facă propria alegere, aceea de a se întoarce la Dumnezeul Creator sau să rămână cu Satana.  

Ridicați-vă privirea sus, oamenilor, nu lăsați ca moartea să vă ia, Raiul încă vă cheamă înapoi cu multă dragoste la adevărata convertire.

Biserica de pe pământ a căzut în mâinile dușmanului, preoții Mei s-au vândut pentru o bucată mizerabilă de argint: pofta banilor i-a orbit, tronul puterii i-a adus la satana.

Voi coborî din muntele Meu sfânt,... Îmi voi lua oile Mele în Mine și le voi pune în staulul Meu sfânt unde vor găsi alinare și bucurie.

Consacrații Mei au pierdut perla purității, în ei s-a instalat luxul! Copiii Mei s-au năpustit și au deschis larg poarta spre răutate, inimile lor s-au întunecat ca smoala.

Vai, copiii Mei, câtă durere este în Mine, Dumnezeul vostru! ... Ați murdărit Sfântul Meu altar din cauza aroganței voastre, ați căzut în înșelăciune, v-ați pierdut mințile, ați băut din potirul morții,... veți fi veșnic condamnați! TRADĂTORILOR! La fel ca Iuda, și voi Mi-ați întors spatele, M-ați vândut pentru câțiva arginți care v-au pecetluit satanei, casa voastră va fi Iadul.

SCRIE, FIICA MEA, SOL ALES AL INIMII MELE SFINTE, SCRIE BISERICII MELE: O, VOI, CARDINALILOR, EPISCOPILOR, PREOȚILOR, AUZIȚI ACESTE CUVINTE: FATIMA S-A ÎNDEPLINIT! TEMPLUL ESTE PROFANAT!

DIN CAUZA TRĂDĂTORILOR, BISERICA PĂMÂNTEASCĂ MOARE. SCRIERILE SACRE AU FOST PUSE DEOPARTE! Ați vrut să luați locul lui Dumnezeu, dar ați pierdut, nu a mai rămas nimic pentru voi, inima voastră va sângera din cauza nebuniei voastre.

Îmi voi continua bătălia și Mă voi bucura de victoria Mea cu toți copiii Mei, cei care au renunțat la farmecul diavolului și au ales partea cea mai bună :... Dumnezeu pentru Veșnicie!

https://www.facebook.com/photo?fbid=4926212030754227&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu