duminică, 17 ianuarie 2021

RUGAȚI-VĂ MULT, FĂRĂ ODIHNĂ, CA SĂ RECUNOAȘTEȚI LUPII DEGHIZAȚI ÎN MIEI - Trevignano Romano, 14 ianuarie 2021



Dragi copii, sunt aici, Măicuța voastră, vin la voi să vă cer răbdare, milă și iubire.

Aceasta, copiii mei, este vremea persecuției, dar voi rugați-vă, rugați-vă fără odihnă, ca să recunoașteți lupii deghizați în miei; nu tot în jurul vostru vine întotdeauna de la Dumnezeu, așa că fiți atenți.

Fiilor, din păcate trădările vor continua să existe, chiar Fiul meu și-a ales apostolii unul câte unul și totuși a fost trădat, istoria Sfinților se repetă în fiecare fiu preferat al meu, în orice timp.

Copiii mei, căutați pacea între frații voștri și rămâneți tăcuți chiar dacă aveți dreptate, stați liniștiți, îngerii mei sunt aici ca să vă protejeze.

Amintiți-vă că suferința oferită Domnului se va transforma în binecuvântare, mai ales dacă suferiți pentru Isus, nu vă temeți, ceea ce este important este pacea pe care să o simțiți în inima voastră acum.

Nu vă las singuri, fiți sigur că sunt mereu cu voi.

Pacea să fie în casele voastre.

Vă binecuvântez acum în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=4863858606989570&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu