miercuri, 6 ianuarie 2021

MESAJ DE LA DUMNEZEU TATĂL PENTRU GLYNDA LOMAX DAT ÎN 17 MAI 2016 - FIȚI CURAJOȘI!

„Copiii Mei, deși Eu vă avertizez cu privire la numeroasele evenimente viitoare, nu sunt toate imediate în timpul vostru. Pur și simplu EU nu vreau să fiți surprinși nepregătiți spiritual pentru marele întuneric care vine în lumea voastră.

Când întunericul va cădea, de fapt va fi beznă și mulți se vor întoarce împotriva voastră din cauza marii voastre iubiri pentru Numele Meu. Vor încerca să vă omoare sau să vă predea pentru a fi uciși, pentru că slujesc altui Dumnezeu care nu sunt Eu, căruia ei îi sunt mai loiali.

Nu vă fie teamă când va veni ceasul pentru că totul este posibil pentru Mine! Sunt capabil să scot durerea din moarte și atunci voi veți fi aici cu mine pentru totdeauna.

Fiți puternici și curajoși în Numele Meu. Da, fiți foarte curajoși ".

Matei 24: 6-10 - 6 Apoi veți auzi despre războaie și zvonuri despre războaie; aveți grijă să nu vă înspăimântați, pentru că toate aceste lucruri trebuie să se întâmple, dar nu va fi încă sfârșitul. 7 Se va ridica un neam împotriva altui neam și o împărăție împotriva altei împărății; va fi foamete, ciumă și cutremure în diferite locuri. 8 Dar toate aceste lucruri vor fi doar începutul durerilor nașterii. 9 Atunci vă vor supune torturii și vă vor ucide; și veți fi urât de toate neamurile din cauza numelui meu. 10 Atunci mulți se vor scandaliza, se vor trăda și se vor urî unii pe alții.

Matei 10:22 - Și veți fi urâți de toți din cauza numelui meu; însă cine va rămâne statornic până la sfârșit, va fi mântuit.

Ioan 16: 2 - Vă vor exclude din sinagogi; mai mult, vine ceasul când cel care vă va ucide va crede că aduce cult lui Dumnezeu.

Ioan 15:18 - Dacă lumea vă urăște, să știi că pe Mine m-a urât înaintea voastră.

Isaia 60: 2 - Căci iată, întunericul va acoperi pământul și bezna, popoarele; dar peste tine va răsări DOMNUL și gloria lui se va vedea deasupra ta.

Iosua 1: 9 - Oare nu ți-am poruncit Eu? Fii puternic și curajos; nu-ți fie teamă și nu te înspăimânta, căci Domnul, Dumnezeul tău, este cu tine oriunde vei merge.

Luca 1:37 - "deoarece nimic nu este imposibil la Dumnezeu".

  https://www.facebook.com/338943849458033/photos/a.745721125446968/3942657439086638/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu