miercuri, 6 ianuarie 2021

COPII, SE DESCHIDE DRUMUL ANTIHRISTULUI, ...

Trevignano Romano, 3 ianuarie 2021

Copiii mei, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că ați răspuns chemării mele din inima voastră.

Copiii mei, aprindeți lumânările credinței și continuați cu rugăciunea; în acest moment avem nevoie de voi, creștinii, și de cei care sunt în adevăr.

Copiii mei, fiți atenți pentru că tot ceea ce urmează să se întâmple ar trebui să vă deschidă ochii și să arate că dreptatea și pedeapsa lui Dumnezeu sunt asupra voastră.

Multe națiuni au întors spatele legilor lui Dumnezeu, făcându-și altele care nu au nimic de-a face cu divinul.

Copii, rugați-vă pentru cei care au promovat legile avortului deoarece suferința lor va fi mare.

Copii, calea anticristului se deschide, dar fiți senini, deoarece focul Duhului Sfânt, va fi asupra copiilor mei care nu se vor lăsa înșelați.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt. Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=4821705291204902&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu