luni, 18 ianuarie 2021

ATENȚIE LA ȘTIINȚĂ, ATENȚIE LA VACCINURI, VOR ÎNCERCA SĂ VĂ MANIPULEZE PE TOȚI, ÎNCĂ DE LA NAȘTERE - Trevignano Romano, 1 aprilie 2017

Iubiți copii, vă mulțumesc că ați răspuns chemării mele în inima voastră.

Copiii mei, continuați să îngenuncheați în rugăciune și vă rog să nu vă slăbiți.

Satana ia atât de mulți dintre copiii mei!

Când sunteți în suferință, să nu credeți că puteți rezolva totul singuri, e o mare greșeală! Amintiți-vă, când sunteți ispitiți și cădeți, ridicați-vă din nou, demonstrând încrederea pe care o aveți în Isus.

În această perioadă de post, să nu aveți o credință îndoielnică și să nu vă rugați fără vlagă.

Atenție la știință, atenție la vaccinuri, vor încerca să-i manipuleze pe toți încă de la naștere.

Fiți atenți la democrațiile false pentru că în curând vă veți afla scufundați în dictatură.

Dragi copii, cât de mult vă iubesc și cât de mult vreau să vă protejez! Ascultați mesajele mele! Aș vrea foarte mult să vă port pe toți în siguranță în brațele Fiului meu.

Curând va ajunge un meteorit pe pământ.

Priviți des cerul și semnele lui.

Acum vă dau binecuvântarea mea sfântă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin

https://www.facebook.com/photo?fbid=4856028757772555&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu