marți, 26 ianuarie 2021

N-O SĂ VĂ LIPSEASCĂ NIMIC DACĂ ÎL INVOCAȚI PE ISUS - Trevignano Romano, 16 ianuarie 2021

 Dragi copii, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune, plecați-vă genunchii.

Eu sunt aici pentru a vă primi în inima mea și a vă lua de mână.

Copiii mei, nu vă fie frică și nu vă agitați pentru ceea ce se va întâmpla, dar aveți încredere în mine, nu vă va lipsi nimic dacă îl invocați pe Isus. El va fi provizia voastră, El va fi căldura din ger, El va fi lumina din întuneric, El va fi în continuare hrana voastră și vă va potoli setea pentru că totul este în El.

Iubiții mei, nu pierdeți timpul, apropiați-vă de credință cu inima deschisă. Eu nu sunt aici pentru a vă speria, ci pentru a vă avertiza, vremurile care vin vor fi mai întunecate decât ceea ce trăiți acum, dar dacă nu aprindeți flacăra credinței, veți simți în inimă doar disperare și chin.

Copii, vă chem la mântuire, cu cât suferința voastră va fi mai mare, cu atât vă veți ridica mai puternici, Eu vă vreau pe toți salvați. Luați sabia iubirii și Dumnezeu va face dreptate.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui și al Fiului și al Duhului Sfânt, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=4875724942469603&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu