marți, 5 ianuarie 2021

Rugăciune oficială prin care se cere canonizarea Binecuvântatului Carlo Acutis.

De asemenea, puteți repeta această rugăciune timp de 9 zile consecutive ca novenă și asigurați-vă că aveți o intenție pentru care vă rugați.

O, Tată, care ne-ai dat mărturia înflăcărată a tânărului Binecuvântat Carlo Acutis, care a făcut din Euharistie centrul vieții sale și puterea angajamentelor sale zilnice, pentru ca toată lumea să Te iubească mai presus de orice, lasă-l să fie numit în curând printre Sfinții din Biserica Noastră.

Confirmă-mi credința, hrănește-mi speranța, întărește-mi caritatea după chipul tânărului Carlo care, crescând în aceste virtuți, trăiește acum cu Tine.

Dă-mi harul de care am nevoie (menționează aici cererea ta).

Am încredere în Tine, Tată, și în Fiul Tău preaiubit, Isus, în Fecioara Maria, cea mai Dragă Mamă a noastră și în intervenția Binecuvântatului Carlo Acutis. Amin.

http://dailyrosaryfamily.com/a-miraculous-prayer-to-blessed-carlo-acutis/

3 comentarii: