joi, 21 ianuarie 2021

′′FIILOR, ACUM VEȚI VEDEA CEEA CE NICIODATĂ N-AȘ FI VRUT CA OCHII VOȘTRI SĂ VADĂ′′ Trevignano Romano, 19 ianuarie 2021

Copii mei, va multumesc ca ati raspuns apelului meu in inima voastra.

Mă consolează să vă văd îngenuncheați în rugăciune. Copiii mei, Dumnezeu mi-a permis să vin la voi să vă țin de mână și să vă aduc mai aproape de rugăciune.

O, copiii mei rătăciți care nu găsesc lumina, atâția încă nu ascultă cuvântul meu, nu apreciază ajutorul meu încât și își bat joc de aceste mesaje pentru salvarea omenirii.

Fiilor, ati avut timp pentru alegerea voastra si daca ma uit la inimile multora dintre copiii mei, plang de durere si inima fiului meu sangereaza.

Copii, acum veți vedea ce nu am vrut niciodată ca ochii voștri să vadă: cutremure foarte puternice și toate dezastrele ca furtuni, calamități, avalanșe, maree și războaie pentru că nu ați ascultat cuvintele mele!

Ați ajuns sclavi, sunteți persecutați pentru credința voastră, și cu toate acestea, totul se întâmplă ca și cum ar fi normal.

Copiii mei, războiul la care asistați nu este cu bombe, ci este un război interior destul de puternic.

Rugați-vă pentru biserică care va suferi distrugerea ei înainte de renaștere.

Copiii mei, abandonați-vă lui Isus al meu și vom fi mereu aproape de voi.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, Fiului și Sfântului Duh. Amin

https://www.facebook.com/photo?fbid=4890617400980357&set=a.242597375782406 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu