miercuri, 27 ianuarie 2021

FIILOR, URMEAZĂ ILUMINAREA, CER MICII RĂMĂȘIȚE:... Trevignano Romano, 21 ianuarie 2021

Iubiți fii, vă mulțumesc pentru că sunteți aici în rugăciune și ați răspuns chemării mele în inima voastră.

Dragi copii, vă îndemn să decideți de partea cui sunteți. Eu, mama voastră sunt aici, așteptând încuviințarea voastră pentru a vă da multe binecuvântări, vorbesc mai ales omenirii care s-a dăruit lumii.

Chemați-mă, invocați-mă și eu voi fi mereu gata să vin în ajutorul vostru.

Fiilor, se apropie iluminarea, cer micii mele rămășițe: îmbrăcați-vă în lumină și purtați cea mai frumoasă armură, și eu vă voi pune în primul rând, acum am nevoie de voi, veți fi protejați și făcuți invizibili de îngerii mei, răul va contiua  să ducă sufletele în iad și iată că voi va trebui să fiți apostoli și să vă evanghelizați cu mare curaj și credință, să fiți curajoși și să strigați adevărul, nu vă temeți.

Fiilor, iubiți-vă și lăsați-vă unși, puneți-vă toate durerile în Rănile prețioase ale Fiului meu.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=4902841976424566&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu