joi, 7 ianuarie 2021

MESAJ DE LA DOMNUL NOSTRU IISUS HRISTOS PENTRU GLYNDA LOMAX ÎN 5 IANUARIE 2021 JUDECATA TUTUROR LUCRURILOR

′′Acum pedeapsele Mele vor ajunge peste fiecare națiune. Veți fi martori la dezastre deosebite cum niciodată nu ați mai văzut. Veți auzi vorbindu-se despre dezastre unde aveți cunoscuți dragi și veți ști că nu au supraviețuit. Acesta este timpul judecății pentru toate lucrurile.

Tot pământul trebuie judecat acum ca să vă pot aduce pe toți acasă la Mine.

Nu vă temeți de ceea ce vedeți, ci rugați-vă, rugați-vă cu sârguință pentru cei nemântuiți dintre cei dragi ai voștri. Rugați-vă ca Eu să-i salvez. Și rugați-vă pentru puterea și statornicia tuturor celor care Mă cunosc, pentru ca credința lor să nu eșueze, căci condițiile vor deveni groaznice în multe zone, copiii Mei."

Psalmii 9:16-17

16 tet Neamurile [păgâne] cad în groapa pe care au făcut-o

şi li se prinde piciorul în laţul pe care l-au ascuns.

17 Domnul s-a făcut cunoscut, a făcut judecata:

nelegiuitul a căzut în capcana pe care a făcut-o cu mâinile sale.

În surdină.

Matei 24:13

13 Însă cine va rămâne statornic până la sfârşit, acela va fi mântuit.

Psalmii 91:1-4

1 Cel care locuieşte la adăpostul Celui Preaînalt

şi se odihneşte la umbra Celui Atotputernic

2 îi spune Domnului:

„Tu eşti [locul] meu de refugiu şi fortăreaţa mea,

Dumnezeul meu în care îmi pun încrederea”.

3 Căci el te va elibera din laţul vânătorului

şi de ciuma pustiitoare.

4 El te va acoperi cu aripile lui

şi vei găsi refugiu sub aripile sale;

Ioan 9:4

4În el era viaţa şi viaţa era lumina oamenilor,

https://www.facebook.com/338943849458033/photos/a.345217902163961/3945637852121930/

2 comentarii:

  1. “Pedeapsă cum nu a mai fost va veni peste noi, de nu împlinim CUVÂNTUL Lui DUMNEZEU cerut României și nu ne întoarcem la EL, de nu ne pocăim. JUDECATA e aproape, e pe drum!!!”
    Părintele Pantelimon Munteanu de la Mănăstirea Turnu(judeţul Prahova)

    https://www.scribd.com/document/334990623/Parintele-Pantelimon-de-la-Turnu-despre-Parintele-Arsenie-Boca-si-Misiunea-Romaniei-la-cea-de-a-Doua-Venire-a-Lui-IISUS

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă Barack-Hussein Obama este Satana(Lucifer)!?! EU SUNT cine sau ce anume?!? În genunchi măi(băi) 7,7 miliarde locuitori de pe planeta Terra(Pământ) de la A la Z în faţa Lui EU SUNT ... DUMNEZEU ATOTPUTERNIC!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=0cr5OvEY7Bk

    https://secretelelumilorastrale.wordpress.com/2019/05/03/unui-baiat-evreu-in-varsta-de-15-ani-i-a-fost-revelat-viitorul-cutremurator-al-israelului-si-al-lumii-in-timp-ce-era-in-moarte-clinica-1/

    RăspundețiȘtergere