vineri, 8 ianuarie 2021

Maria Julianna - 27 decembrie 2020, în duminica Sfintei Familii

 Domnul Isus.. 

 „Dragi copii! Semnele sunt deja palpabile, profețiile se împlinesc. Satana așteaptă cu nerăbdare victoria sa și intrarea în scenă a omului său. Când va crede că a câștigat, îl voi împinge în adâncul iadului și îl voi lega cu Sfântul Mihail pentru o mie de ani. Atunci se va împlini triumful Inimii Neprihănite a Preasfintei Mame, care este victoria Mea în Taina Euharistiei. Atunci ei Mi se vor închina în mod vrednic și Îmi va fi acordat cel mai mare respect. Îi vor forma sfinți pe toți în lumea nouă. Toți vor fi ceea ce am gândit dintotdeauna. Voi împlini planul Meu sfânt din veșnicie pentru fiecare.

Dragi Mei copii! Așteptați această lume, domnia celor o mie de ani de pace, când voi reînnoi cerurile și pământul - și înainte de asta, Mă voi întoarce în toată slava Mea pe norii cerului.

Copiii Mei! Înțelegeți: această lume este atât de păcătoasă încât trebuie distrusă. Dacă orice din ea ar rămâne, oricât de bine ar părea, ar naște din nou păcatul, iar răul și-ar extinde puterea din nou. Așa cum Sodoma și Gomora au fost distruse de ploaia de pucioasă și cum Babilonul a fost distrus, aceeași distrugere o așteaptă și pe aceasată lume, și anume, prin foc.

Copiii Mei! Tot ce am spus în prealabil în Evanghelie s-a împlinit deja. Evanghelia este predicată pe tot globul, iar omenirea a ajuns cu înarmarea la acel nivel că lumea poate fi distrusă în orice moment. Pentru aceasta, obișnuiesc să spun „ceasul este aici”, adică toate condițiile sunt în vigoare pentru ca profețiile să fie îndeplinite. Păcatul a copleșit lumea, puterea răului este la lucru, miliarde de demoni au copleșit lumea datorită răutății oamenilor, pentru că oricine iubește păcatul și îl săvârșește va atrage asupra sa demonii răi. Doar pentru un singur lucru mai rugați-vă: să Mă întorc cât mai repede pe pământ și să judec lumea, să o recreez și să aduc domnia păcii. Așa cum am promis în Matei 24, voi scurta timpul, de fapt, am și făcut parțial asta pentru ca răul să aibă mai puțin timp să înșele oamenii și dacă s-ar putea, și pe cei aleși.

Dragii Mei copii! Orice faptă bună și rea își primește răsplata sau pedeapsa în funcție de ceea ce merită. Voi, dragii Mei micuți, continuați să faceți binele, continuați rugăciunea pentru păcătoși și să nu treacă zi fără ca să-Mi cereți să Mă întorc cât mai curând posibil în slava Mea pentru a judeca pe cei vii și pe cei morți și să vină împărăția Mea. Rugați-vă acest lucru în fiecare zi în Tatăl nostru, dar, din păcate, unii o spun doar așa, ca pe un text obișnuit, fără să-l transforme în fapte sau fără ca inima lor să tânjească spre împlinire. Biserica se roagă de două mii de ani: să vină Împărăția lui Dumnezeu, să se facă voia Lui, precum în Cer și pe pământ. În schimb, individul se pune în centru, îl exclude pe Dumnezeu din viața sa și crede că tot ceea ce contează este ca voia lui să se împlinească. De aceea sunt atât de multe păcate în lume și atât de mulți oameni nefericiți. Dacă numiți Raiul fericirea eternă – și bine faceți pentru că este așa - atunci pământul doar așa ar deveni fericit în existența sa, dacă voința lui Dumnezeu se împlinește pe el. Și acest lucru nu ar fi dificil de realizat dacă oamenii ar accepta voința Tatălui, s-ar lepăda de ei înșiși și și-ar purta crucea pentru a-i ajuta pe cei strâmtorați și unii pe alții.

Dragii Mei micuți! Acum, așadar, în zilele de după Crăciun, observ cu inima îndurerată că Eu nu trebuiesc, ziua Mea de naștere a fost rescrisă: deja de multă vreme nu mai este sărbătoarea Mea, ci sursa prosperității materiale, a expansiunii afacerilor și a divertismentului. Am permis această epidemie pentru a ajuta oamenii să se privească în interiorul lor, să Mă caute și să Mă găsească în rugăciunea individuală, dar, din păcate, nu fac aceasta.

Dragii Mei copii! Ceasul a sosit. Totul este pregătit pentru ca pământul să fie distrus de foc, să îl recreez și să sosească Paradisul ceresc, domnia celor o mie de ani de pace. Așteptați aceasta, tânjiți după aceasta, rugați-vă pentru aceasta, ca Eu să Mă întorc cât mai repede pe norii cerului și să împlinesc cuvintele Mele. Eu sunt Calea, Adevărul și Viața. Cuvintele Mele sunt adevărate și amin. Cel care crede în Mine, chiar dacă va muri, va trăi. Împliniți legile Mele, porunca principală a iubirii, și atunci nu ați trăit degeaba deoarece veți atinge fericirea veșnică și pacea. Primiți binecuvântarea Mea în numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt. ”

Confirmarea Scripturii: Evrei 11: 2: „Cuvântul lui Dumnezeu”

Rugăciune pentru Întoarcerea Glorioasă a Domnului Isus :

 Domnul Isus a continuat: „Dragii Mei copii! Acum lumea se află la nivelul cel mai de jos. Din aceasta se va elibera doar prin întoarcerea Mea glorioasă..

Rugați-Mă în fiecare zi cu această rugăciune:

„Dragul meu Iisus! Mă prosternez înaintea Ta și Îți aduc recunoștință că m-ai mîntuit. Te iubesc pentru ceea ce ești și Îți mulțumesc că ai rămas cu noi. Mulțumesc că nu ne-ai lăsat în bătălia finală, când Satana folosește toate mijloacele pentru a împinge sufletele la damnare. Iisuse, vino! Revin-o cât mai repede pe norii cerului așa cum ai promis. Revin-o în lumina gloriei Tale, a puterii Tale, a bunătății Tale  și a iubirii Tale! Vino și judecă pământul! Salvează-mă de rău! Lasă să se reverse bunătatea, adevărul, dragostea, strălucirea Ta. Revarsă asupra noastră gloria mântuirii noastre: dragostea Ta imensă! Întoarce-te, Iisuse, pune această lume confuză în ordine! Fă-ne nevinovați și curați ca și copiii! Purifică-ne de păcatele noastre ca să ne ridicăm mâinile și sufletele către Tine cu un duh de copil, ca pe Tine să Te adorăm în mod demn și să Te iubim astfel încât să facem voia Ta! Întoarce-te, Iisuse, pe norii cerului și nimicește răul cu suflarea gurii Tale. Nu-l lăsa să domnească mai departe peste noi! Salvează-i pe micuții Tăi nevinovați care cu speranță în Tine, strigăm la Tine! Ne încredem în Tine și de la Tine așteptăm schimbarea în bine a vieții noastre și mântuirea noastră. Vino, Iisuse, vino! Cu sfinții Tăi îngeri și cu ceata mântuiților strigăm: Maranatha! Vino, Doamne Iisuse! Curăță pământul, leagă-l pe Satana așa cum ai promis în sfânta Scriptură: pentru o mie de ani! Reînnoiește pământul și adu-ne domnia celor o mie de ani de pace! Vino, Doamne, Iisuse, vino, vino! Duhule Sfânt, revarsă-Te peste noi! Tu să Te rogi în noi și prin noi, Tu să ceri în noi pe Domnul Sfânt ca să binevoiască să se coboare din Brațele Tatălui și cât mai repede să curețe și să reînnoiască această vale de lacrimi! Slava și lumina Lui să strălucească asupra lumii și neîncetat oamenii să Îl preamărescă, să-L glorifice și să mărturisească numele Domnului. Vino, Iisuse, vino! Cel care porți haina îmbibată în sânge, Cel care ai murit și acum trăiești veșnic. Vino, Domnul nostru înviat!  Te rugăm, rugându-ne! Cu sufletul nostru Te rugăm pentru că buzele noastre nu sunt suficiente pentru a implora. Cu o dorință ce atinge cerul, Te rugăm, vino, Doamne, înapoi! Vino la poporul Tău care Te cheamă ca pe singura lor speranță, ultimul refugiu! Doamne, numai Tu singur ne  poți da ceea ce ai promis. Nimicește răul cu suflarea gurii Tale. Apari cu Trupul Tău strălucitor, înviat, glorios. Fă-l de rușine pe anticrist care vrea să uzurpe Numele Tău! Distruge răul, restabilește pacea, iubirea așa cum ai creat-o din eternitate! Fericita noastră Maică Fecioară, cea mai puternică mijlocitoare la Domnul Iisus Hristos! Roagă-L pe El, așa cum ai făcut-o la nunta din Cana, să vină Împărăția Lui, să se facă voia Lui, care aduce triumful Inimii tale Neprihănite și inundă cu strălucirea Sa Cerul și Pământul. Amin."

Confirmarea Scripturii: Matei 27:50:

 50 Dar Isus, strigând din nou cu glas puternic, şi-a dat duhul.

https://jezusuzenete.hu/2020-december-27-szent-csalad-vasarnapjan-az-ur-jezus/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu