marți, 13 septembrie 2022

"AȚI PERMIS UNUI IDOL SĂ INTRE ÎN BISERICĂ ÎN LOCUL LUI DUMNEZEU..." Trevignano Romano, 12 septembrie 2022

Fiica mea, vă mulțumesc că m-ați primit în rugăciune.

A sosit timpul luptei, ați dat viață unei omeniri fără Dumnezeu, ați permis unui idol să intre în Biserică în locul lui Dumnezeu și v-ați închinat lui în locul Său.

Copiii mei, fiți uniți în adevărata doctrină a credinței fără să vă pierdeți inima, deschideți-vă inimile Duhului Sfânt, fiți constanți și luptători.

Acest lucru vă va provoca marginalizare și persecuție, dar nu vă temeți, Fiul meu va interveni. Eu sunt aproape de voi în fiecare zi și vă voi feri de flageluri.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7932724680102932&set=a.242597375782406

Un comentariu: