duminică, 18 septembrie 2022

FĂRĂ DUMNEZEU TOTUL ESTE PIERDUT! - Carbonia, 14 septembrie 2022

 În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, vă binecuvântez, copiii mei, și vă legăn la sânul meu; vă prezint Fiului meu Isus, vă calific ca POPOR AL LUI DUMNEZEU, slujitori credincioși în această chemare specială, și vă conduc cu mâinile mele, unite cu ale voastre, în fața Celui Preaînalt.

Iubiții mei copii, EU SUNT AICI CU VOI, ÎNTOTDEAUNA; EU VĂ ȚIN aproape de MINE! NU VĂ VOI PĂRĂSI NICIODATĂ!

Nu-i voi abandona niciodată pe copiii mei, cei pe care Isus Mi i-a dat la picioarele crucii, voi veți fi cu Mine pentru totdeauna, copiii mei. Vă repet, NU vă fie frică de nimic! EU VĂ VOI LEGĂNA PE BRAȚELE MELE; Dumnezeu vă va dărui din Sine, El va asigura să vă facă sfinți în El.

ÎI CHEM DIN NOU PE TOȚI ACEI COPII CARE SUNT DEPARTE DE FIUL MEU ISUS, PE CEI CARE S-AU ÎNDEPĂRTAT DE EL PENTRU A PREFERA LUCRURILE ACESTEI LUMI.

Iubiții mei copii, vă chem din nou, vă cer să vă întoarceți REPEDE la Iisus, FIUL MEU, să lăsați lucrurile care nu-i aparțin, să alegeți viața și nu moartea. Această lume este pe cale să se prăbușească definitiv!

Copiii mei, LUMEA VA FI TRANSFORMATĂ, NU VA RĂMÂNE NIMIC ÎN PICIOARE DIN CEEA CE CUNOAȘTEȚI AZI, PENTRU CĂ, DUMNEZEU VA PURIFICA TOTUL, TOT CE ESTE RĂU ÎL VA TRANSFORMA ÎN BINE.

Această lume va fi nouă în toate, copiii mei, va fi plină de lumină și de iubire; oamenii care vor pune piciorul pe noul Pământ vor fi fericiți pentru totdeauna, vor merge pe pajiști verzi și se vor scălda în ape limpezi, ... DUMNEZEU VA FI SURSA LOR VIE! El va fi prezent în mijlocul lor și îi va umple de Sine mereu, pentru că în Sine îi va absorbi; ei vor fi parte din Dumnezeu, pentru că se vor întoarce la Dumnezeu, Creatorul lor!

STAȚI ÎN RUGĂCIUNE, COPIII MEI, NU VĂ MAI UITAȚI LA DREAPTA SAU LA STÂNGA, NU VĂ MAI ÎNTOARCEȚI ÎNAPOI, OCHII VOȘTRI TREBUIE SĂ PRIVEASCĂ ÎN SUS, AȘTEPTÂND REVENIREA GLORIOASĂ A LUI ISUS.

TIMPUL A TRECUT!

Acum va fi altfel, copiii mei, catastrofele se vor succeda una după alta, pentru ca omul să se pocăiască, să înțeleagă că FĂRĂ DUMNEZEU NIMIC NU POATE RĂMÂNE ÎN PICIOARE, că FĂRĂ DUMNEZEU TOTUL ESTE PIERDUT, că FĂRĂ DUMNEZEU VIAȚA MOARE.

Vă mulțumesc tuturor celor prezenți aici și vă binecuvântez în numele sfânt al Fiului meu Isus și al Preasfintei Treimi.

Duhul Sfânt să fie în voi, copiii mei, primiți-L în inimile voastre, ... Deschideți-vă ochii la viziunea lucrurilor noi; TIMPUL ESTE MATUR PENTRU FIII LUI DUMNEZEU SĂ FIE RĂSPLĂTIȚI PENTRU CREDINȚA LOR.

Înainte, totul este împlinit, ÎN CURÂND VEȚI FI "NOI" și veți fi pe un Pământ nou și veți fi bucuroși pentru totdeauna; NU VĂ VA LIPSI NIMIC! Veți avea de toate și veți gusta din "Lucrurile delicioase" ale Tatălui, tot ceea ce El a creat pentru noua generație, care va fi mereu alături de El în fidelitate absolută față de El.

Înainte! Îmi unesc mâinile cu ale voastre și vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7952213118154088&set=a.242597375782406

Un comentariu: