miercuri, 28 septembrie 2022

Au început dezastrele catastrofale, Shelley Anna, 23 septembrie 2022

Un mesaj de la Domnul

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune: O MARE SCHISMĂ A ÎNCEPUT.

Trebuie să îi avertizați pe iubiții Mei despre biserica contrafăcută care s-a ridicat. Nu vă lăsați prinși în capcană de doctrinele și învățăturile lor false. Falsul profet se va face cunoscut prin ereziile care vor ieși din gura lui. Falsul profet face loc anticristului și semnului său de damnare. Nu vă lăsați înșelați. Spiritele înșelătoare știu cum să Mă imite. Semnul fiarei va fi dezvăluit în curând prin intermediul monedei digitale. Colapsul economic se apropie cu agenda Satanei care va duce la genocid.

IUBIȚII MEI, Refugiați-vă în Sfânta Mea Inimă, acolo unde se găsește îndurarea Mea. Eu sunt singurul vostru refugiu sigur împotriva adversarului, care caută ruinarea sufletelor voastre. Așa vorbește Domnul.

Un mesaj de la Maica noastră binecuvântată

În timp ce Sfântul Mihail Arhanghelul mă îndreaptă către Maica Noastră Binecuvântată, o aud spunând:

Draga mea fiică, spune-le copiilor mei iubiți să se întoarcă la rugăciune. Rugați-vă Rozariul meu de Lumină care vă înconjoară orbindu-l pe adversarul vostru care nu se oprește din a căuta ruinarea sufletelor voastre.

Vremuri apocaliptice se apropie de voi, în timp ce omenirea continuă să sufere din cauza bolilor și maladiilor care afectează lumea.

(1). Prescriu medicamentele cerești acestei generații pentru a vă proteja de bolile care au fost modificate genetic.

Recunoașteți îngerii voștri păzitori care au fost desemnați să vă asiste și să vă îndrume spre siguranță în aceste vremuri de primejdie.

Rugați-vă, copiii mei, rugați-vă pentru America, a cărei Libertate va fi redusă la tăcere.

Rugați-vă, copiii mei, rugați-vă pentru Anglia care va ceda în fața sistemului fiarei.

Semnul fiarei a fost pus în mișcare cu o monedă digitală care este acum acceptată în întreaga lume.

Copiii mei, întoarceți-vă sub mantia mea și refugiați-vă în Inima Sfântă a Fiului meu, Isus Hristos, căci ora a devenit foarte târzie.

Copiii mei, amintiți-vă mereu de Promisiunile Mele și rugăciunile voastre să fie neîncetate.

Așa vorbește Mama voastră iubitoare.

(1). Medicamentul ceresc prescris de Maica Sfântă este Uleiul Bunului Samaritean .

Un mesaj de la Sfântul Arhanghel Mihail

În timp ce penele aripilor mă umbresc și mă protejează de cerul de foc, îl aud pe Sfântul Mihail Arhanghelul spunând:

Iubiți ai lui Hristos, a venit timpul să primiți îndrumarea necesară de la îngerii voștri care vă vor ghida spre refugiul vostru sigur, unde veți fi ascunși de dezastrele catastrofale care au început.

Corpurile cerești au fost scuturate și coboară pe pământ aducând o ploaie de foc.

Liniile de coastă se vor retrage pe măsură ce nivelul mării se va ridica pe uscat care tremură și se va desprinde.

Armele de distrugere în masă se vor ciocni cu forțele naturii provocând o iarnă nucleară.

Iubiților, nu abandonați Rozariul de Lumină al Mamei noastre binecuvântate care oprește activitatea demonică ce vă înconjoară.

Cu sabia mea scoasă din teacă, sunt gata împreună cu mulțimi de îngeri să vă apăr de răutatea și capcanele diavolului ale cărui zile sunt puține la număr. Așa vorbește Apărătorul vostru vigilent.

Al doilea mesaj de la Sfântul Arhanghel Mihail

În timp ce penele aripilor mă umbresc, îl aud pe Sfântul Mihail Arhanghelul spunând:

Păziți-vă inimile sub mantia Maicii Domnului, Doamna Ultimelor Timpuri rugându-vă Rozariul ei de Lumină care îl orbește pe adversar și entitățile sale demonice.

Refugiul vostru să fie în Inima Sfântă a lui Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru.

Forțele demonice se complac în ruinarea sufletelor în timpul lunilor cu zăpadă și gheață, când practicile întunecate sunt intensificate sub lumina lunii pline.

Sfârșitul este aproape. Apocalipsa va anunță domnia mileniului în care veșnicia alături de Domnul nostru este stabilită pentru cei care locuiesc în inima lui Isus Hristos, Regele nostru.

Poporul lui Dumnezeu, pregătiți-vă inimile pentru o minijudecată cu Domnul și Mântuitorul nostru. Căutați îndurarea și iertarea Lui cu o inimă umilă și smerită.

Forțele naturii se ciocnesc cu armele omului folosite pentru război, se stabilesc etapele de început ale apocalipsei.

Continuați să vă rugați pentru convertirea păcătoșilor ca ei să fie eliberați din ghearele lui Satana.

Preaiubiți ai lui Hristos, continuați să duceți lumina și revelația cuvântului lui Dumnezeu celor care pier în întuneric.

Întoarceți-vă sub mantia Doamnei Noastre a Ultimelor Timpuri..

Nu abandonați Rozariul ei de Lumină care îl orbește pe adversar și luminează calea dreptății și a mântuirii.

Continuați să vă recunoașteți îngerii păzitori care vă vor conduce în siguranță în timpul vremurilor periculoase care se află acum asupra voastră.

Eu sunt gata, împreună cu mulțimi de îngeri, să vă apăr de răutatea și capcanele diavolului ale cărui zile sunt puține la număr. Așa vorbește Apărătorul vostru vigilent.

Miheia 7:7 "Dar eu privesc la Domnul, îl aștept pe Dumnezeul mântuirii mele și Dumnezeul meu mă ascultă."

Plini de bucurie în speranţă, statornici în încercare, stăruiţi în rugăciune! (Romani 12:12)

Marcu 13:25,:: stelele vor cădea de pe cer, iar puterile cerului se vor zgudui.

https://beloved-shelley-anna.webador.com/cataclysmic-disasters-have-begun

Un comentariu: