vineri, 2 septembrie 2022

INTRAȚI PE CALEA PĂCII - Shelley Anna, 28 august 2022

Mama noastră binecuvântată, împodobită în lumină strălucitoare spune:

Copiii mei, intrați pe calea păcii în timp ce eu vă călăuzesc pe calea dreptății pe care Fiul meu a așezat-o înaintea voastră. Continuați să fiți exemple ale păcii și iubirii Fiului meu pentru ca toți să vadă.

Copiii mei, nu abandonați Rozariul meu de lumină ca nu cumva să vă împiedicați și să cădeți fără călăuzirea mea. Eu vă indic calea întotdeauna spre mântuirea voastră care este numai în Fiul meu.

Copiii mei, rugați-vă Rozariul meu de Lumină care dezvăluie intențiile Inimii Sfinte a Fiului meu și îl orbește pe adversar care vine împotriva voastră.

Iubiții mei copii, nu vă temeți, fiți curajoși pentru că sunteți protejați în refugiul Inimii Sfinte a Fiului meu, Isus Cristos. Vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea.

Copiii mei, amintiți-vă mereu de promisiunile mele și rugăciunile voastre să fie neîncetate.

Așa vorbește Mama voastră iubitoare .

https://beloved-shelley-anna.webador.com/enter-in-through-the-way-of-peace

Un comentariu: