duminică, 18 septembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, JOI, 15 SEPTEMBRIE 2022 - O lume fără Mine

"Copiii Mei trebuie să învețe să pășească foarte atent acum. De acum și până la sfârșit, tot ceea ce spuneți și faceți va fi analizat ca niciodată înainte, deoarece oamenii dușmanului caută să vă îndepărteze pe toți din ceea ce a devenit acum lumea lor. Nu vă temeți, copiii Mei, pentru că lumea voastră este aici, cu Mine.

Nu-i învinovățiți, pentru că au fost înșelați de dușmanul Meu crezând că o lume fără lumina Mea ar fi mai bună. Ei nu iau în considerare mulți factori.

O lume fără lumină va avea poftă, dar nu și iubire. Nu va avea caritate, nu va avea grijă, nu va avea bunătate, nu va avea umilință, nu va avea răbdare, nu va avea pace și nu va avea bucurie adevărată. În schimb, tot ceea ce ține de Mine va fi într-adevăr îndepărtat și când, în cele din urmă, vor fi îndepărtat toată influența Mea (văd fiecare biserică îndepărtată, toată Biblia, cărțile și învățăturile despre Cuvânt, fiecare cruce)... când totul va fi îndepărtat, atunci toată creația Mea se va întoarce împotriva lor și îi va distruge, pentru că tot ceea ce nu este de la Mine este de la dușmanul Meu și în el este doar întuneric.

Un sfârșit terifiant îi așteaptă pe toți cei care participă la îndepărtarea de pe pământ a tot ceea ce este de la Mine."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2359152767559312/

Un comentariu: