miercuri, 7 septembrie 2022

"COPII, RUGAȚI-VĂ PENTRU RUSIA ȘI RUGAȚI-VĂ CA PUTEREA NUCLEARĂ SĂ NU FIE ACTIVATĂ" - Trevignano Romano, 3 septembrie 2022

 Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copii, micuții mei copilași, credința voastră mă mișcă pentru că vă cunosc dificultățile, dar când vă rugați și îi cereți Fiului meu Isus, El face să coboare providența și iată-vă aici, în genunchi, rugându-vă cu Rozariul în mâini.

Copiii mei, acest pământ va fi purificat cu foc, dar va fi și binecuvântat de apa care va curge din locurile Mariane pentru vindecarea sufletului și a trupului.

Copii, rugați-vă pentru Rusia și rugați-vă ca puterea nucleară să nu fie activată. Rugați-vă pentru Biserică unde domnește confuzia.

Astăzi, când există printre voi o persoană care vrea să intre la preoție, trebuie să spuneți că Isus are nevoie de preoți sfinți. Isus îi binecuvântează pe acești noi soți.

Astăzi, multe vor fi harurile care vor coborî asupra voastră. Copii, nu pierdeți Calea, Adevărul și Viața. Acum vă binecuvântez în numele Sfintei Treimi, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7899974520044615&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu