sâmbătă, 17 septembrie 2022

VATICANUL ESTE ATACAT! - Carbonia, 13.09.2022

Iubita Mea mireasă, INTERVENȚIA MEA ESTE URGENTĂ, ÎNAINTE ca RUSIA SĂ ATACE EUROPA. EI ATACĂ VATICANUL, ACESTEA SUNT ORELE DE AGITAȚIE DINAINTEA ATACULUI!      

Miza este foarte mare, Ierarhia Bisericii este în mâinile unor trădători, lumea nu-și dă seama de nimic!...

Îmi strig durerea, ... blestemul Meu asupra necredincioșilor.

Biciul Meu va lovi această omenire nebună, ... lipsită de Mine.

Scrie fiica Mea, scrie poporului Meu iubit, aceste rânduri sunt dictate de impulsul Meu de iubire, copiii Mei!

O, voi, cei consacrați, răspundeți-Mi, întoarceți-vă la adevăratul Magisteriu al Bisericii, puneți în voi lumina lui Hristos cel Înviat, îmbăiați-vă în apă sfințită!

CONVERTIȚI-VĂ REPEDE, CA NU CUMVA INTERVENȚIA MEA SĂ FIE PENTRU VOI OSÂNDĂ VEȘNICĂ.

MORTIFICAȚI-VĂ TRUPURILE, ÎNDEPĂRTAȚI-VĂ DE PĂCAT!

PURIFICAȚI-VĂ, VOI, UNȘI AI DOMNULUI, ÎNTOARCEȚI-VĂ LA MINE, CREDEȚI ÎN MINE, NU VĂ ÎNDEPĂRTAȚI DE MINE!

Eu sunt Cel care v-am uns ca să fiți preoții săi: însemnați-vă în fidelitate față de Mine, ... Eu voi fi cu voi, dacă voi veți fi cu Mine.

Dumnezeu vă spune din nou: ACESTEA SUNT ULTIMELE ZILE! ÎNCEPEȚI BĂTĂLIA ÎMPOTRIVA SATANEI; NU VĂ LĂSAȚI FASCINAȚI DE LUMINILE LUI FALSE. DESCHIDEȚI OCHII ȘI SĂRBĂTORIȚI-MĂ ÎN INIMILE VOASTRE RENUNȚÂND LA PĂCAT! VĂ VOI ARĂTA DUHUL MEU SFÂNT ȘI MĂ VOI DĂRUI VOUĂ PENTRU TOTDEAUNA.

Inima Mea Sfântă plânge pentru trădarea voastră: ... Aștept trezirea voastră, nu vreau să vă pierd, copiii Mei.

MARELE URAGAN A INTRAT ACUM PE UȘA DIN FAȚĂ A BISERICII ȘI DISTRUGE TOT CEEA CE ESTE SACRU, IAR VOI STAȚI CA IDIOȚII, ... SUNTEȚI MANEVRAȚI DE DIAVOL!

Voi, care ar fi trebuit să fiți soldați credincioși Creatorului vostru, Celui care v-a dat ministerul preoțesc...

Voi, care ar fi trebuit să apărați Biserica cu prețul vieții voastre, ați predat-o mizerabil Satanei.

V-ați lăsat amețiți de luminile lui false; pentru o zi de glorie pe pământ, i-ați dat viața.

Din dorința de a vă bucura de lucrurile acestei lumi efemere a păcatului, v-ați vândut sufletele diavolului.

V-ați agățat de poftele carnale, de viața ușoară, ... v-ați lipsit de Mine, Dumnezeul vostru!

Ce mizerie în voi, copiii Mei, ... ce mizerie!

Acum este timpul de pocăință, ascultați și temeți-vă: ... gongul este pe cale să fie bătut, este avertismentul Meu că timpul s-a sfârșit, ... un mare tunet și apoi ... liniște!  

Dumnezeu va fi absent, vă va lăsa în pace, în voința voastră liberă veți medita!

Viața veșnică îi așteaptă pe copiii lui Dumnezeu, iar moartea veșnică îi așteaptă pe copiii Satanei. Nu vă pierdeți, copiii Mei!

Vă strig din nou marea Mea durere pentru înstrăinarea voastră de Mine!

Acționați rapid: ORI CU MINE, ORI ÎMPOTRIVA MEA!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7947123201996413&set=a.242597375782406

Un comentariu:

  1. UN MARE VORGITOR CARE M-A AJUTAT să-mi aduc înapoi fostul meu iubit
    Ce vrăjitor minunat și simplu care mi-a readus bucurie și fericire în viața mea!!! Dau această mărturie pentru că sunt atât de fericită, vreau să-i mulțumesc lui DR WALE pentru munca grozavă pe care a făcut-o în viața mea, El a adus fericirea înapoi în viața mea, n-am crezut niciodată în vrăjitorii până când viața mea s-a prăbușit când iubit de șase ani a decis să renunțe aproape când doream să ne căsătorim. Am avut o astfel de cădere emoțională, în măsura în care nu am putut face nimic rezonabil din nou, după trei luni de durere înainte ca un vechi prieten de-al meu să mă prezinte la un vrăjitor online numit DR WALE, mă prezint lui DR WALE, un adevărat vrăjitor. . În mai puțin de o săptămână am văzut minuni, iubitul meu s-a întors la mine și viața mea s-a întors exact ca un puzzle finalizat, iar după o lună ne-am căsătorit și a fost ca un vis pentru mine pentru că am crezut că am pierdut. el pentru totdeauna. Vă mulțumesc, DR WALE, pentru că m-ați ajutat, dar, mai ales, pentru onestitatea și rezultatele rapide și precise. DR WALE contact WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere