joi, 22 septembrie 2022

" FIȚI GATA SĂ FIȚI RĂPIȚI DE CEL CARE V-A CREAT SĂ FIȚI AI LUI - Carbonia, 19.09.2022, ora 17:47

Strivită de greutatea nedreptății, această Omenire își pierde vigoarea.

Iubiți copii, ACEASTA ESTE ORA INTERVENȚIEI MELE, FIȚI PREGĂTIȚI, cu încălțămintea  în picioare, cu șoldurile încinse și cu toiagul în mână.

Îmbrățișați-Mă în fidelitate absolută! Eu sunt Dumnezeul vostru Creator și vă voi ajuta, dacă sunteți alături de Mine. Nu pierdeți lumina speranței. EU SUNT!

Furtuna se apropie, lumea va fi tulburată, această Omenire va fi lipsită de toate drepturile sale, va fi îngenuncheată!

Răceala de gheață a morții cuprinde deja multe inimi lipsite de iubirea lor de Dumnezeu.

Ca niște marionete în mâinile păpușarilor au căzut oamenii! S-au încrezut în diavol; acum își vor avea răsplata.

Satana blestemat! ... Ai abuzat de copiii Mei, i-ai făcut sclavii tăi, dar victoria ta este efemeră!

Iată, cerul s-a deschis pentru ca FIUL OMULUI să coboare ca să recupereze ceea ce părea pierdut.

Este sfârșitul tău, șarpe blestemat, delirul tău va fi etern în suferințele atroce ale Iadului! Gata!

A VENIT CEASUL MEU!

Pregătiți-vă, copiii Mei, Dumnezeul vostru vine să vă elibereze din capcanele Satanei, vă va lua cu El și vă va deschide Poarta Grădinii Fericirii Veșnice!

        TRĂIȚI ÎN CONFORMITATE CU LEGILE LUI DUMNEZEU,

         TRĂIȚI SFÂNTA EVANGHELIE A LUI ISUS.

         MORTIFICAȚI-VĂ ÎN TRUP,

         ÎNTĂRIȚI-VĂ ÎN SPIRIT!

         ÎNTOARCEȚI-VĂ LA VIAȚĂ, OAMENILOR,

         RĂSCUMPĂRAȚI PĂCATUL!

         RENUNȚAȚI LA SATANA!

Purificați-vă, copiii Mei, purificați-vă!

SUNTEȚI PE CALE SĂ FIȚI RĂPIȚI DE CĂTRE CEL CARE V-A CREAT CA SĂ FIȚI AI LUI,

...LA EL VĂ VEȚI ÎNTOARCE!

Cuvântul lui Dumnezeu!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7974441722597894&set=a.242597375782406

Un comentariu: