joi, 1 septembrie 2022

"RUGAȚI-VĂ, COPII, PENTRU CĂ ÎNCEPE PERICOLUL PENTRU COPIII MEI DE LA CENTRALELE NUCLEARE DIN EST, " - Trevignano Romano, 27 august 2022

Dragi copii, vă mulțumesc pentru că ați auzit chemarea mea în inimile voastre și pentru că v-ați plecat genunchii în rugăciune.

Fiica mea, condu-mi poporul spre Dumnezeu, nu-ți fie teamă, și eu am purtat o mare povară în suflet, dar tu vei avea harul de a fi mai puternică.

Rugați-vă, copiii mei, pentru pentru că pericolul începe pentru voi de la centralele nucleare din est. Rugați-vă pentru Biserică și fiți uniți în numele lui Isus Hristos.

Copiii mei, eu ating pământul și merg în pelerinajul meu pământesc pentru a-mi scoate copiii din noroi, și totuși văd că ei resping harul.

Fiica mea, nu te teme, voi fi mereu alături de tine și vă binecuvântez pe toți în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7864223670286367&set=a.242597375782406

Un comentariu: