miercuri, 14 septembrie 2022

"CÂT DE FERICIT SUNT CÂND VĂD CĂ MULȚI DINTRE VOI EVITĂ PĂCATUL..." Trevignano Romano, 13 septembrie 2022

Mesaj de la Isus

Copiii și frații Mei, vă mulțumesc că sunteți aici și că v-ați plecat genunchii sub crucea Mea.

Copiii Mei, ating acest deal binecuvântat și acest pământ pentru ca harurile să fie multe. Frații Mei, Mă uit la voi în fiecare zi și cât de fericit sunt când văd că mulți dintre voi evită păcatul și când priviți spre lumină.

Ascultați ce vă spune Mama Mea și a voastră cea mai sfântă, nu vă temeți de vremurile de tristețe care vă așteaptă pentru că atunci când veți veni aici, vă veți putea bucura de fericire pură, totul este pregătit.

Acum vă binecuvântez, în numele Tatălui, în numele Meu și al Sfântului Duh. Voi fi cu voi pe tot parcursul rugăciunii, ridicați rozariile și apropiați-vă de piciorul Crucii și le voi binecuvânta.

Dragul vostru Isus

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7940076716034395&set=a.242597375782406

Un comentariu: