vineri, 2 septembrie 2022

"LE CER GUVERNANȚILOR: MERGEȚI ÎN LUME ȘI ADUCEȚI PACEA, ALTFEL..." Trevignano Romano, 30 august 2022

Fiica mea, îți mulțumesc că m-ai primit în inima ta.

Omenirea coboară în abis, copiii mei și-au pierdut rațiunea, mulți preoți confuzi vor părăsi Bisericile care se golesc deja de credincioși.

Oh, fiica mea, totul se desfășoară rapid. Mulți ar trebui să se unească și să lupte, nu cu arme, ci cu rugăciunea, conducând turma spre un singur Păstor care este Isus Hristos.

Le cer guvernaților: mergeți în lume pentru a aduce pacea, altfel vă va cuprinde un mare război.

La acestmoment, deja...timpul Marelui Monarh este pregătit pentru intrarea sa; el va fi îmbrăcat cu Duhul Sfânt și va aduce pacea în vremea anticristului și a adevăratei persecuții creștine.

Vă mulțumesc, copiii mei, pentru rugăciunile voastre căci ele îmi usucă lacrimile. Multe haruri vor coborî astăzi. Rugați-vă pentru Biserică și pentru Rusia. Șarpele cel mare va înainta, dar eu, Imaculata Concepție, îl voi zdrobi.

Acum vă binecuvântez în numele Preasfintei Treimi, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7882367058472028&set=a.242597375782406

Un comentariu: