sâmbătă, 17 septembrie 2022

IPOCRIȚILOR!

-Antoane, e gata timpul,
Spune lumii că-i sfârșitul.
-Acum, Doamne, mă ridic,
Te ascult dacă-i de scris.

Tu ai strigat către lume, 
Alții au strigat la Tine.
-Este haos, tărăboi,
Răul ce-a făcut cu voi,

Mai ales cei ce îl ascultă,
Au căzut de pe redută.
Cu litere mari acum scrie
Să vadă cei în orbire

Că vorbește Dumnezeu
La întreg poporul Său:
CÂT SUNTEȚI DE IPOCRIȚI,
ÎMI LUAȚI PROFEȚII ÎN RÂS!

El a scris ce i-am transmis,
E profetul pe pământ;
Și ca să înțelegeți mai bine,
E profet și pentru lume.

I-am dat har, i-am dat putere
Multe suflete să salveze.
Cine vă credeți că sunteți?
Patriarhi, vizionari, profeți?

V-am spus că e sfârșitul
Nu la lume, îi gata timpul.
Asta măcar țineți minte,
Că mai sunt puține zile;

Puteți chiar să numărați
Câte zile au mai rămas...
Dragi copii, M-ați supărat
Că v-ați lăsat înșelați,

Vă temeți de guvernanți
Și de ai voștri prelați,
Că ce vă spun ei e bine,
Nu mai ascultați de Mine.

Totul e întors pe dos,
Și totul cu susu-n jos,
Nu mai e respect, dreptate,
Mai rău va fi mai departe.

Uitați-vă și la ceas
Ca să știți cât a mai rămas.
Luați aminte ce vă spun
Că Anton nu e nebun.

Rari profeți au fost ca el
Să fi fost așa fideli 
În ascultare, credință,
Și atâtea să învingă.

N-a ținut cont de nimic,
A plecat când l-am trimis.
De a fost zi, de a fost noapte,
A plecat cu geanta-n spate

Pe neștiute cărări, căi,
Voi erați în desfătări.
Vă întorceați cealaltă parte,
El era deja departe.

Așa drum lung a parcurs,
Că a ajuns în cer sus.
Deci, nu vă îndoiți
De ce v-a spus sau a scris.

Totul a fost de la Mine,
Ce am avut de spus la lume.
Pentru că Mi-a fost fidel,
Vi-l arăt urcând la cer.
                 Vineri, 16.09.2022, ora 21:06

Trăiți ca frați, iubiți-vă ca frați,
Cât pe pământ vă mai aflați.
La semnele și evenimentele care vor veni,
Multă lume va muri.

Credeți și nu vă temeți!
Dumnezeu să binecuvânteze întreg pământul și tot poporul în numeleTatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

                     Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu