sâmbătă, 24 septembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 17 SEPTEMBRIE 2022

REPOSTAT: Consecințele păcatului vostru, 18 aprilie 2017

"Este timpul ca biserica Mea să înceapă să acționeze și să trăiască ca biserica Mea. A trecut timpul. Am fost foarte îndelung răbdător cu poporul Meu în această privință, dar mulți dintre ai Mei cred acum că păcatul lor nu este o problemă.

Voi, cei care sunteți în păcat, veți vedea acum că este o problemă mare pentru Mine. Copiii Mei nu ar trebui să fie în păcat, nu ar trebui să ducă un stil de viață păcătos. Ei nu ar trebui să calce în picioare harul pe care l-am dat lor pentru a-i ajuta să își depășească păcatele.

Vă voi arăta acum rapid consecințele păcatelor voastre, ca să le cunoașteți. Îmi voi retrage harul, pentru ca voi să înțelegeți consecințele păcatelor în viețile voastre.

Fac acest lucru pentru voi, poporul Meu, pentru ca voi să vă întoarceți repede la Mine și să umblați drept înaintea Mea, înainte de a fi prea târziu.

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2360366734104582/

Un comentariu: