marți, 20 septembrie 2022

Domnul scoate totul, totul la iveală

-Antoane, cel ce a mâncat din blid cu tine,

Te-a trădat ca Iuda pe Mine.
-Eu scriu și ascult ce Domnul îmi spune,
Ce să spun sau nu la lume.
 
Nu am aruncat blesteme, am tăcut,
Ca Tine, Isuse, și eu am făcut.
Dacă Te urmez m-ai întrebat,
Da a fost răspunsul ce Ți l-am dat.
 
Mi-ai spus ce să spun sau nu la lume,
Sunt cuvintele Tale care vor rămâne;
Pentru mulți va fi un mare mister,
Până și când mă voi urca la cer,
 
Căci numai prin minuni și semne,
Poate că această lume va mai crede.
Tu ai fost și veșnic vei rămâne
Creatorul și Mântuitorul la această lume.
 
Dumnezeule, atât de mare și de sus,
De la Tine ni L-ai trimis pe Isus
Să-și dea viața și pe cruce să moară,
Pentru ce ne-ai dat și ne înconjoară.
 
Tu, bunule și iubite Tată,
Pe fiecare ne ții mereu în brațe.
Tu ne înveți, ne vindeci, ne ierți,
Și înapoi acasă ne aștepți pe toți.
 
S-a dezbinat lumea și s-a împrăștiat,
Păstorul ce-i acum ne-a trădat și abandonat.
Ne-a vândut pentru câțiva arginți,
Cu care l-a ademenit Anticrist.
 
E haos, multă vrajbă pe pământ,
Cuvântul Tău va rămâne sfânt,
Cel care este scris în sfânta Scriptură,
Trăind noi timpul de pe urmă.
 
Sunt evenimente, vești, întâmplări, semne,
Lumea nu aude, nu vede, nu crede.
Cei din cer veghează asupra nostră
Cu Sfânta Fecioară și ceata îngerească.
 
E o luptă în lume între bine și rău,
Și cel rău se luptă cu Dumnezeu,
Roagă-te, lume, și nu dispera,
Crede în Dumnezeu că te poate salva.
 
Sunt în sfânta Scriptură mărturii multe
Pentru cei ce vor ca să asculte:
Cum l-a învins David pe Goliat,
Cei din groapa cu lei au scăpat...
 
Acei care în cuptor au fost aruncați,
Tot pe ei credința i-a salvat.
Mari minuni a făcut Domnul,
Și încă face cu tot omul.
 
Cine vrea să audă, să creadă,
Domnul, din ateu, poate sfânt să-l facă,
Prin spovadă să se convertească,
Poate și mântuirea ca să o primească.
 
E îndemn de la Domnul ca să te ridici,
Pe cel rău poți încă să-l învingi,
Că vine cu numărul și cu cipul
Care îți schimbă definitiv destinul.
 
De nu asculți de Domnul ce îți spune,
Nu cu El vei fi în altă lume.
Mai ai puțin și încă șansă,
Nu o lăsa să se risipească.
 
Ia aminte, lume, ce citești și auzi,
Că de Domnul nu poți nimic ca să ascunzi.
- Eu sunt Cel ce știu, aud și totul văd,
Și totul din beznă la lumină scot.
 
Ți-am dat mult curaj și multă credință
Că nu vreau să câștige cei cu tine se luptă.
Cum le-am dat celor mai sus scris,
Vei învinge și vei fi în veci în Paradis.
 
De voi mai primi mesaje, le voi transmite,
Ce am primit până acum au plecat în lume.
                           Sâmbătă, 17.07.2022, ora 18:26
 
Cei ce credeți că puneți ceva la doseală,
Domnul scoate totul, totul la iveală!(surprize, surprize)
 
Toate încep ca un travaliu.
Domnul are multe să-mi spună. Citiți Ezechiel.
Domnul spune: Dacă noi suntem împreună, nimeni nu poate sta împotriva noastră.
Domnul să fie cu voi toți!
Atotputernicul Dumnezeu să binecuvânteze România și întreaga lume.
Pacea Domnului să fie cu voi toți!

                                                    Anton Ciobanu

Un comentariu: