miercuri, 7 septembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX SÂMBĂTĂ, 3 SEPTEMBRIE 2022

REPOSTAT: Mergeți acum! - 27 aprilie 2021

"Mă trezisem devreme în această dimineață să lucrez, căutând în scripturi pentru cuvântul de a doua zi, când un verset pe care nu-l cercetasem mi-a sărit în ochi și am știut că este vorba de Domnul care vorbește despre ceea ce va veni. Acel verset era din Geneza 12:1.

În duh, am văzut mulți oameni cărora li se spunea să PLECE, să PLECE ACUM, și care erau trimiși rapid într-un loc nou pentru a-i ține în siguranță. Nu li s-a spus unde se duceau, deoarece Domnul voia ca ei să plece repede, în timp ce o fereastră foarte mică de oportunitate era deschisă, și se părea că nu voia ca ei să împărtășească cu cei din jur unde se duc. Am văzut că era pentru siguranța lor, deoarece sunt creștini cunoscuți. Am văzut că, atunci când au ajuns în noile lor locuri, s-au simțit puțin pierduți (așa cum ne simțim cu toții în locuri noi) și nu știau ce să facă imediat, dar Domnul avea oameni în noile locuri care să-i îndrume când au ajuns acolo, așa că acest lucru s-a rezolvat rapid.

Am văzut alții care au fost lăsați pe loc pentru o perioadă scurtă de timp și au crezut că au fost "lăsați în urmă" sau că nu au fost mutați într-o zonă mai avantajoasă. În seara precedentă, unul dintre prietenii mei își exprimase exact aceste îngrijorări și intenționam să-L întreb pe Domnul în această privință. El mi-a arătat că aceștia erau oameni care lucraseră deosebit de mult pentru Împărăția lui Dumnezeu și că El are o mare răsplată și o poziție specială pentru ei, așa că mutarea durează doar mai mult. Am văzut, de asemenea, că este mare nevoie de ei acolo unde sunt trimiși.

Este important să ne amintim că, ori de câte ori Domnul ne mută sau face orice alt lucru nou în viața noastră, aceste mutări implică și alte persoane și locuri și este nevoie de timp chiar și pentru ca Domnul să aranjeze toate circumstanțele exact cum trebuie, deoarece El nu va forța voia Sa asupra nimănui.

Da, fiica Mea, într-adevăr, în aceste vremuri îi mut pe mulți dintre copiii Mei în siguranță. Îi mut pe mulți care vor depune mărturie în zonele în care am nevoie ca Evanghelia Mea să fie predicată. Chiar și în aceste vremuri, mulți refuză să facă lucrarea pe care le-am cerut-o, preferând plăcerile lumești în locul lucrului la seceriș. Aceștia pierd multe recompense în favoarea altuia care este dispus să lucreze.

Ocupă-te de treburile Mele oriunde te-ai afla. Lucrați cât este ziuă, căci într-adevăr, în curând va fi noapte. Un întuneric (spiritual) vine pe pământ care nu seamănă cu niciun alt întuneric cunoscut vreodată de om. Doresc ca tot poporul Meu să se ocupe de lucrarea de a fi martori ai marii Mele iubiri și ai mântuirii Mele asupra celor pierduți din jurul vostru. Doresc ca tot poporul Meu să fie în rugăciune pentru ei căci timpul lor se scurge, și nu s-a rugat cineva odată pentru voi? Nu v-a predicat cineva Evanghelia?

Mergeți și faceți la fel. Aceasta este inima Mea".

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2348990325242223/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu