duminică, 25 septembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MARȚI, 20 SEPTEMBRIE 2022 - Sezonul de delicii

"Copiii Mei intră într-o nouă eră și într-un nou sezon.

Copiii Mei, deși v-ați temut de această perioadă, vă spun că o veți găsi ca fiind un sezon de delicii. În acest sezon vă voi încânta răspunzându-vă la rugăciunile voastre și deodată. Vă voi încânta salvându-i pe cei dragi ai voștri, pe măsură ce continuați să-i ridicați la Mine. Vă voi încânta prin acordarea răspunsurilor pentru care v-ați rugat: vindecarea voastră, prosperitatea voastră și miracole pentru voi pe măsură ce traversați acest timp. Doar credeți și Eu voi face acest lucru.

V-am spus că nu refuz niciun lucru bun celor care Mă iubesc, și este adevărat. Nu voi refuza ceea ce este bun pentru voi. Doresc să prosperați și să fiți sănătoși, așa cum prosperă și sufletul vostru.

Sunteți pregătiți pentru acest nou sezon al Deliciilor?"

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2363795390428383/

Un comentariu: