sâmbătă, 24 septembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 18 SEPTEMBRIE 2022

REPOSTAT: Căi de furnizare, 13 septembrie 2021

"Mulți dintre copiii Mei sunt în mișcare în acest moment. Vă mut în locații mai sigure. Vă ascund în locul secret, ca să vă protejez de cei care doresc să vă distrugă pe voi și tot ceea ce realizez prin voi.

Deși sunteți obișnuiți cu provizii pământești în timpul vostru, Eu doresc ca voi să învățați să vă sprijiniți pe Mine pentru provizii cerești. Eu am tot ce vă trebuie. Am mulți copii ascultători care vă vor da atunci când le voi vorbi despre nevoia voastră. Deși nu puteți vedea de unde va veni provizia, Eu am rânduit provizia voastră cu mult timp în urmă, chiar înainte ca voi să Mă cunoașteți.

Ascultați și supuneți-vă, copiii Mei, căci Mi-ați cerut să vă protejez și Eu o fac. Voi căutați multe detalii despre locul în care mergeți, dar dacă vă spun, dușmanul va căuta să închidă căile de furnizare pe care Eu le-am rânduit pentru ca voi să le parcurgeți. Aceste căi sunt pregătite să se deschidă exact atunci când credeți că nu mai există nicio cale de trecere.

Eu nu sunt un tată rău care nu vă oferă, ci Tatăl vostru ceresc bogat care vă oferă mai mult decât ați putea cere sau gândi vreodată." https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2361290640678858/

Un comentariu: