vineri, 9 septembrie 2022

"MÂNIA LUI DUMNEZEU VA FI MARE, ÎN SPECIAL PENTRU ITALIA ȘI ROMA, SCAUNUL LUI PETRU" - Trevignano Romano, 6 septembrie 2022

Copiii mei, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre, acolo unde și ceilalți copii ai mei răspund!

Rugați-vă și postiți, lumea este învelișul atâtor păcate începând cu avortul, mândria, lipsa de respect pentru propriul trup, templul Duhului Sfânt, pofta nestăpânită, războiul, conflictele și materialismul.

GUVERNANȚII SUNT ACAPARAȚI DE RĂU, PREOȚII NU MAI AU NICIUN RESPECT PENTRU FIUL MEU ISUS.

Sunteți prinși în lucrurile lumii și nu vă pasă de sufletul vostru. Ating pământul pentru a vă avertiza, mânia lui Dumnezeu va fi mare, mai ales pentru Italia și Roma, scaunul lui Petru.

Copiii mei, sunt aici și îmi întind brațele în așteptarea pocăinței și a convertirii acestor copii, cărora li se va ierta totul dacă se vor întoarce la Dumnezeu.

Iubiți copii, vă binecuvântez acum în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7911159628926104&set=a.242597375782406

Un comentariu: