vineri, 30 septembrie 2022

"COPIII MEI, ÎN BISERICA FONDATĂ DE PETRU, FIUL MEU NU MAI ESTE RECUNOSCUT" - Trevignano Romano, 20 septembrie 2022

Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, cât de mult îmi doresc ca credința, dragostea și speranța să prevaleze în toate familiile și totul să fie mai bine, în loc să lăsăm să intre diavolul mincinos care aduce discordie, îndoială și conflicte.

Copiii mei, priviți în jurul vostru, natura se revoltă, vulcanii se vor aprinde, pământul se va cutremura atât de tare. Copiii mei, în Biserica fondată de Petru, Fiul meu nu mai este recunoscut.

Vă simt durerile și vă rog să le lăsați în acest loc binecuvântat, iar eu voi interveni.

Copiii mei, vă las acum cu binecuvântarea mea maternă, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7998244826884250&set=a.242597375782406

2 comentarii: