joi, 8 septembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, LUNI, 5 SEPTEMBRIE 2022

 REPOSTAT: Distracțiile și divertismentul, 11 iulie 2019

"Copiii Mei, atât de multe suflete umblă în fiecare zi în întuneric. Ei nu au nicio cunoaștere despre Mine. Ei batjocoresc avertismentele Mele prin profeții Mei.

Vine curând o zi în care mulți dintre ei vor fi prinși în păcatul lor, fără să Mă cunoască vreodată. Rugați-vă pentru aceste suflete pierdute, căci este dorința Mea ca ele să Mă cunoască. Nu este dorința Mea ca ei să piară, ci să vină la cunoașterea adevărului și să se bucure de viața veșnică.

Lumea voastră este plină de multe distracții și divertisment. Dușmanul a pus mulți concurenți pentru timpul vostru cu Mine. El a pus multe înșelăciuni pentru a-i ademeni pe cei neștiutori și pe cei nemântuiți. Inima mea se întristează pentru mizeria din viitorul lor. Doresc ca copiii Mei să mijlocească pentru aceste suflete pierdute și să dea mărturie celor din jurul vostru, pentru ca Eu să îi pot salva.

Timpul este foarte scurt acum, copiii Mei. Deja durerile sunt asupra voastră. Nu irosiți timpul care v-a mai rămas pentru a face binele pe pământ. Atingeți-i pe cei pe care îi puteți atinge. Arătați bunătate peste tot. Dăruiți celor din jurul vostru. Lăsați-i să vadă marea Mea iubire în voi, căci aceasta îi va atrage la Mine.

Vegheați și rugați-vă pentru întoarcerea Mea". https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2350331471774775/

Un comentariu: