joi, 29 septembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 25 SEPTEMBRIE 2022

 Renașterea, 9 septembrie 2016

"Descoperirea este chiar în față pentru cei ascultători ai Mei. Ați așteptat mult timp o veste bună, acesta este momentul vostru. Căci în acest timp voi ridica mulți necunoscuți care s-au supus și s-au pregătit în culise, așa cum i-am instruit. Îi ridic pe cei care au ținut cont de avertismentele Mele, pe cei care se străduiesc să Mă asculte și să nu se conformeze lumii din jurul lor.

În zilele următoare, veți vedea dezvăluirea multora dintre aleșii Mei. Declar renașterea în acest timp. Declar miracole, semne și minuni prin poporul Meu pe pământ, pentru ca aceia dintre voi care nu cred în Mine, să știe că Eu sunt Dumnezeu și voi fi glorificat pe pământ!

Pregătiți-vă, copii, pentru că veți vedea ceea ce până acum doar ați auzit despre asta. Veți vedea lucrări mărețe și neașteptate care vor șoca națiunile și mulți Îmi vor dărui mie inimile lor în acest timp.

Fiți atenți, de asemenea, pentru că persecuția - persecuție extremă, va fi lansată de Cel Rău pe măsură ce aceste minuni îi vor converti pe mulți. Timpul lui este scurt și el știe acest lucru, iar el va lupta împotriva Gloriei Mele pe pământ.

Când va veni persecuția, priviți în sus, căci răscumpărarea voastră se apropie!"

https://www.facebook.com/Messages-of-Our-Mother-Mary-to-the-World-404168139724461/photos/a.404176143056994/2368054386669150

Un comentariu: