vineri, 12 mai 2023

AȘTEPT CURAJUL VOSTRU ÎN ACEASTĂ CHEMARE, "TOTUL" VOSTRU PENTRU MINE! - Carbonia 03.05.2023 (ora 16:42 - locuțiune)

Preasfânta Maria spune:

În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, vă binecuvântez, fiii mei.

Sunt mereu aici cu voi pentru a vă îmbrățișa, pentru a-Mi pune mâinile peste mâinile voastre și pentru a vă conduce acolo unde Isus vă așteaptă pentru a vă oferi un loc sfânt: un loc minunat unde veți trăi în fericire veșnică!

Isus: Fiii Mei iubiți, acest loc este sfânt! În acest loc se vor întâmpla mari minuni ...

Timpul a trecut: toate profețiile sunt pe cale să se împlinească în ochii lumii.

Poporul Meu va fi în curând adăpostit în refugiile Mele! Fiii Mei "plini de Duhul Sfânt" vor fi pregătiți pentru luptă, pentru a înfrunta ultima provocare împotriva diavolului.

Iadul, fiii Mei, este gol: demonii sunt dezlănțuiți în lume, lucrând pentru a fura cât mai multe suflete, ei sunt întotdeauna gata să vă fure sufletele!

Dumnezeu și-a ales poporul Său, îl îndrumă prin Maica Sa Preacurată și îl conduce spre victorie!

Fiii Mei iubiți! Fiii Mei iubiți! Cât de mare este Iubirea Mea pentru voi!

Voi, creaturile Mele! Voi, nestematele vieții Mele! Ochii Mei v-au privit, mâinile Mele v-au modelat, suflarea Mea a suflat asupra voastră pentru a vă da viață.

Chiar și astăzi voi sufla spiritul vieții asupra celor care se vor converti! Voi fi gata să-i iert dacă Îmi vor cere iertare cu o adevărată căință a inimii. Eu le voi da suflare de viață și ei vor fi veșnici în Mine, fericiți pentru totdeauna.

Cerul este acum deschis pentru coborârea Duhului Sfânt!

O mare Armată de cavaleri, condusă de Sfântul Arhanghel Mihail, având-o alături pe Sfânta Fecioară, care va binecuvânta, ...cu steagul în mână, Sfântul Rozariu, va anunța victoria fiilor lui Dumnezeu.

Munciți pentru această Lucrare a Mea, fiii Mei, nu o neglijați: "Ea" este o Lucrare a lui Dumnezeu! Ea este voită de Cer! Îmbrățișați această chemare: lăsați-o să facă parte din viața voastră, ... tânjiți după Împărăția lui Dumnezeu, fiii Mei!

Dumnezeu a ales multe locuri pentru a-și manifesta slava prin intermediul Maicii Sale Preacurate: vezi La Salette, Lourdes, Fatima, Guadalupe... și multe alte locuri.

Dumnezeu se grăbește să-i reunească pe Copiii Săi cu El; vrea să-și vadă creatura fericită în Paradisul Său, în Noul Său Pământ, "acela" pe care El îl va da fiilor Săi: unde Lumina lui Cristos Domnul se va reflecta în ei; unde întunericul nu va putea intra niciodată.

Lucrările Domnului dăinuiesc în veci, copiii Mei, nimeni nu va putea să le învingă, nici satana și cu atât mai puțin omul.

Dumnezeu este Dumnezeu!

·       Dumnezeu intervine pe Pământ pentru a se declara "REGE" al regilor!

·       Dumnezeu este Creatorul tuturor lucrurilor.

·       Dumnezeu este Binele absolut!

·       Dumnezeu este Iubirea Perfectă!

·       Dumnezeu Își iubește fiii!

·       Intervenția Sa este pe cale să-l dea în vileag pe satana și să-l închidă în iad, legându-l în lanțuri pentru totdeauna!

·       Mâinile Lui vor fi lanțurile Lui, ... mâini puternice care nu vor da drumul la pradă.

Satana, îngenunchează! ...timpul tău s-a terminat! Dumnezeu intervine! Totul va fi altfel! Capul tău va fi zdrobit de călcâiul Mariei și de armata ei pământească: acei fii care au respectat Sfânta Doctrină a lui Dumnezeu, cei care M-au adorat, iubit, urmat și slujit.

Acești copii, alături de Preasfânta Mea Mamă, vor aclama de bucurie pentru victoria lor în Mine.

Eu Sunt Dumnezeu! Nimeni nu este Dumnezeu ca Mine, Eu Sunt Cel care a creat toate lucrurile!

Satana, ai avut parte de darurile pe care Eu ți le-am acordat, dar acum vei pierde totul, te vei târî pe pământ și vei fi blestemat veșnic.

Am nevoie de fidelitatea voastră, fiii Mei, ... fidelitate absolută! Eu sunt aici, vă aștept cu brațele deschise!

Aștept curajul vostru în această chemare, "Totul" vostru pentru Mine!

Nu vă mai gândiți la lucrurile acestei lumi, în curând totul se va prăbuși, chiar și banii vor dispărea, fiii Mei, tot ceea ce nu aparține lui Dumnezeu va fi îngropat. Pământul va răsări nou în iubire și bucurie: va fi verde, fiecare izvor va fi proaspăt și limpede.

Eu, Dumnezeu, am creat toate lucrurile în Bine, voi distruge Răul și îi voi așeza pe fiii Mei pe Tronul Meu: ei vor domni cu Mine pentru totdeauna.

Totul este pregătit. Fiii Mei: păstrați Rozariul în mâinile voastre și fiți "Iubire" între voi. Eu vă iubesc!

Vă binecuvântez: în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin!

·       Credeți în chemarea Mea, fiii Mei!

·       Credeți în Cuvântul lui Dumnezeu!

·       Credeți în Sfintele Scripturi!

·       Credeți în Sfânta Evanghelie!

Numai așa sunteți mântuiți, ... numai așa! Amin.

Lucrările lui Dumnezeu nu vor muri niciodată!

Lucrările lui Dumnezeu nu vor muri niciodată!

Lucrările lui Dumnezeu nu vor muri niciodată!

Deschideți-vă bine urechile, o, oameni, și ascultați-Mi strigătul adevărului! Amin.

Fiii Mei, dacă ați cunoaște pe deplin răutatea lui satana, nu ați dormi noaptea ca să vă rugați neîncetat Sfântul Rozariu și să vă dedicați viața Cerului.

Fiii Mei, să știți că satana își trimite întotdeauna demonii săi pentru a discredita Lucrarea lui Dumnezeu!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/05/06/attendo-il-vostro-coraggio-in-questa-chiamata-il-vostro-tutto-per-me/

Un comentariu: