sâmbătă, 13 mai 2023

Pregătiți-vă inimile, 5 mai 2023, Shelley Anna

Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Da, se apropie o mare prăbușire, o prăbușire a economiei, o prăbușire a societății, o prăbușire a inimii omului pe măsură ce morala decade și dispare.

Nu lăsați ca acea oră necunoscută să vă prindă nepregătiți!

Iubiții mei, pregătiți-vă inimile, așa cum o mireasă se pregătește pentru nunta ei. Spălați-vă hainele în sângele Mielului, sângele Meu care a fost vărsat pe Calvar pentru păcatele voastre.

Vă chem la sfințenie, nu vă conformați căilor acestei lumi. Gândurile voastre să fie departe de modernism, gândurile voastre să fie îndreptate spre Inima Mea Sfântă și spre intențiile din ea.

Intrați în prezența Mea cu intenții de rugăciune pentru convertirea omenirii! Milostivirea Mea este pentru TOȚI! Eu sunt Răscumpărătorul vostru.

Iubirea Mea nesfârșită pentru voi este necondiționată.

Așa vorbește Domnul.

Confirmare din Scripturi

Iar după ce a fost făcut desăvârșit, a devenit cauză de mântuire veșnică pentru toți cei care ascultă de El. Evrei 5:9

"Astfel, s-au umplut de orice nelegiuire, răutate, lăcomie, viciu, plini de invidie, crimă, ceartă, viclenie, înșelătorie; ei sunt bârfitori, defăimători, dușmani ai lui Dumnezeu, jignitori, îngâmfați, lăudăroși, iscusiți la rele, neascultători de părinți, fără de minte, fără cuvânt, fără inimă, fără milă." Romani 1:29-31

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/may/06/make-ready-your-hearts/

Un comentariu: