duminică, 21 mai 2023

VEGHEAȚI, O, OAMENI, FURTUNA ESTE PE CALE SĂ SE DEZLĂNȚUIE! - Carbonia, 13.05.2023

Astăzi este aniversarea apariției mele la Fatima:

·         reînnoiți consacrarea voastră Inimii mele Imaculate,

·         fiți cu toții "ai mei" pentru ca Eu, Mama lui Isus, să vă conduc la El.

·         Permiteți-mi să vă vindec, așa cum vă cere Isus,

·         dați-mi posibilitatea să vă fac imaculați în iubire.

Dumnezeu Tatăl cere convertirea voastră urgentă, o, oameni,

·         timpul care v-a fost acordat s-a terminat,

·         aurorele boreale apar deja în lume pentru a vă anunța sosirea Celei care vă va conduce la provocarea finală împotriva Satanei:

·         Ea va coborî radiind de lumină și va dărui Duhul Sfânt fiilor săi, celor care, cu atâta iubire, în fidelitate absolută față de Fiul său Isus, au umblat.

Caritatea așteaptă trezirea voastră, o, oameni!

·         Nu întârziați, ... convertiți-vă "acum";

·         întoarceți-vă la Cel care v-a iubit până la a-și da propria viață pentru mântuirea voastră, fie ca inimile voastre să fie pline de iubire pentru El.

·         Vegheați, o, oameni, furtuna este pe cale să se dezlănțuie!

Iubiți copii, o, voi care încă vă îndoiți de apelurile mele și nu sunteți atenți: cu adevărat vă spun că veți plânge, singuri nu vă puteți salva.

·         Voi ați umilit Viața,

·         L-ați răstignit, batjocorât, părăsit, îndepărtat,

·         ați respins Piatra Unghiulară,

·         acum, cine va putea să vă ajute?

·         La cine vă veți întoarce în disperare, ...la Satana?

Bieții oameni, mândria voastră v-a făcut surzi, orbi, insensibili!

Convertiți-vă, o, oameni, convertiți-vă!

Din cer, sunetul shofarului va chema fiii lui Dumnezeu la adunare, ei vor fi adăpostiți în refugiile Sale, în siguranță; în timp ce voi, bieții mei fii,

·         voi, care nu ați ascultat chemările Cerului,

·         voi, care ați respins singurul Refugiu al mântuirii, ...Dumnezeul vostru Creator, ...unde veți găsi adăpost?

Sunt copleșită de durere! ...voi vedea mulți fii murind, voi vedea disperarea din ochii lor, le voi auzi strigătele de ajutor, dar nu voi putea interveni pentru că alegerea lor a fost să trăiască în lume și să urmeze dușmanul.

Iubiți fii, fac apel la înțelepciunea voastră: convertiți-vă în acest timp rămas la dispoziție, înainte ca diavolul să înceapă cea mai mare nebunie a sa!

Astăzi vă binecuvântez într-un mod special, fie ca inimile voastre să fie deschise la Binecuvântarea mea. Vă iubesc, vă țin aproape de Inima mea Imaculată. Ridicați-vă ACUM!

Abandonați calea falsă care vă conduce spre marele necaz! Luminile false se vor stinge acum și întunericul va fi devastator: este urgent să vă întoarceți imediat la Învățătorul vostru, la Mântuitorul vostru Isus. Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/05/17/vegliate-o-uomini-il-temporale-e-per-scatenarsi/

Un comentariu: