marți, 30 mai 2023

PREGĂTIȚI-VĂ PENTRU ÎNTÂLNIREA CU DUMNEZEUL VOSTRU AL IUBIRII - Carbonia, 26.05.2023

Ca soarele vă voi încălzi, voi pune în voi o inimă nouă, o inimă curată, veți străluci din Mine, din Lumina Mea veți străluci.

Iubiții Mei, mersul vostru va fi pe căile Mele, cele ale Iubirii Infinite.

Eu vă voi cânta Iubirea Mea imensă: la dulcele Meu cântec inimile voastre vor vibra! O nouă lumină va străluci în ochii voștri, bucuria imensă și Iubirea Infinită vor veni la voi!

Mâinile Mele vor prinde mâinile voastre, vă voi însoți la un dans festiv care nu se va sfârși niciodată, ... nu va mai trebui să suferiți.

Iată, Cerul vă va lua în Sine și vă va umple de Sine, veți fi "oameni noi", veți fi Imaginea și Asemănarea lui DumnezeuIui vostru drag.

Acționați în iubire, dați exemplu de bunătate și în caritatea voastră lăudați-L pe Cel care v-a creat.

Purificați-vă, oamenilor, pregătiți-vă pentru întâlnirea voastră cu Dumnezeul Iubirii, ... intervenția Sa este aproape: toate se vor reînnoi; Binele va domni, ... Răul va cădea.

Iubiții Mei fii, Eu vin să reînnoiesc toate lucrurile: creatura Mea va fi în Mine și va trăi în harul Dumnezeului său Creator. Rămâneți în Adevăr. Copiii Mei, nu vă lăsați orbiți de luminile false ale acestei lumi!

O, voi care Mă cunoașteți, o, voi care aclamați Sfântul Meu Nume, în adevăr vă spun: așteptați-Mă, nu vă împovărați inimile cu păcate, dezlegați-vă din lanțurile diavolului, tânjiți după Viață, rămâneți în Mine!

Un nou soare este pe cale să răsară, ...un Soare al vieții veșnice!

Copiii Mei, sunteți pe cale să intrați pentru a vă bucura de ceea ce v-am pregătit,

Grădina Mea vă așteaptă cu toate florile sale parfumate și cu fructele sale delicioase: ... veți dansa desculți pe iarba verde a pajiștilor Mele, veți dansa și Mă veți lăuda pe Mine, dulcele Parfum al vieții!

Dumnezeu este!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/05/27/preparatevi-allincontro-con-il-vostro-dio-amore-2/

Un comentariu: