miercuri, 3 mai 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 22 și 25 aprilie 2023

SÂMBĂTĂ, 22 APRILIE 2023

Repostat: Dispariția Americii, 3 iulie 2015

 În timpul meu de rugăciune de dimineață, mă rugam în legătură cu ceea ce se va întâmpla cu America, în lumina hotărârii Curții Supreme care încearcă să redefinească menirea originală al lui Dumnezeu pentru căsătorie, când am văzut o femeie frumoasă, o Miss America, cu un zâmbet superb, în timp ce făcea cu mâna către toate celelalte națiuni ale lumii. Apoi am văzut un prim-plan al zâmbetului ei și am văzut cum acesta se transforma într-o gură spurcată, plină de dinți putreziți. În timp ce priveam, am văzut cum fața a primit o lovitură teribilă și a devenit gura deschisă a morții.

"Au început chinurile dispariției Americii. Națiunea voastră a fost cândva o mare bucurie pentru Mine și pentru poporul ei, dar nu mai este așa, pentru că ea a ales să își bată joc de Mine. Acum voi râde de batjocura ei și de nenorocirea ei.

Nenorocirile ei vor fi multe, pentru că ea este, chiar și acum, invadată în liniște de dușmanii ei. Zgomotele războiului se vor auzi pe străzile ei și va fi multă vărsare de sânge în această țară. Așa cum a vărsat sângele altora, acum va sângera și ea.

Va suferi dezastru după dezastru, fiecare dintre ele lăsând-o mai slabă, până când, în cele din urmă, nu va mai putea lupta, și astfel lumina ei se va stinge. Așa va fi lăsată pustie."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=539530185010012&set=a.403808015248897

MARȚI, 25 APRILIE 2023 - Frica de lipsă

 "Copiii Mei se tem de lipsuri. Copii, nu știți încă că Eu sunt un Dumnezeu puternic, care este foarte capabil să vă asigure hrana?

Dacă v-ați fi petrecut zilele încercând să Mă cunoașteți, în loc să alergați după plăcerile lumii, ați fi cunoscut providența Mea.

Nu veți supraviețui la ceea ce va veni dacă nu învățați căile Mele de a vă asigura hrana. Timpul pentru a învăța este acum. Căutați-Mă, ascultați de poruncile Mele și Eu vă voi învăța prin Duhul Meu."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=541095494853481&set=a.403808015248897

Un comentariu: