vineri, 26 mai 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 20 MAI 2023

 
REPOSTAT: Tot păcatul vine cu un preț, 21 august 2012

"Cuvântul Meu este adevărul, deși mulți îl refuză. Cuvântul Meu Sfânt are puterea de a-i elibera pe oameni de păcatele lor, puterea de a muta orice munte, de a curăța orice cale.

Poporul Meu neglijează adesea să studieze Cuvântul Meu și să învețe despre adevărurile sale, iar în vremurile care vor veni în curând, acest lucru va duce la distrugerea lor bruscă, pentru că nimeni nu poate sta în picioare în fața Judecății Mele.

Mulți sunt înșelați crezând că păcatul nu mai contează, că nu mai contează pentru Mine, dar a contat întotdeauna. Fiul Meu a murit pentru păcat pentru că a contat. El a murit pentru a-i elibera pe oameni de el, nu pentru a-i lăsa liberi să păcătuiască mai mult.

Orice păcat vine cu un preț. Nu există păcat care să nu aducă consecințe în viața voastră, chiar dacă la început s-ar putea să nu le vedeți. Pe măsură ce paharul păcatelor voastre se umple, consecințele trebuie aplicate, pentru că Eu sunt un Judecător Sfânt și Drept și voi avea o mireasă sfântă și fără pată pentru Fiul Meu.

Pentru cei care se căiesc, consecințele vor fi mai mici. Pentru cei care nici măcar nu încearcă să nu mai păcătuiască, ele vor fi foarte grave. Dar să nu vă înșelați, tot ceea ce seamănă un om, aceea va și culege.

Păcatul este grav în ochii Mei și nu ar trebui să se găsească printre cei care au jurat să Mă slujească. Intrați într-o perioadă aprigă și rea și nu puteți sta în fața dușmanilor voștri fără puterea Mea și fără adevărul Meu. Cei care duc o viață păcătoasă nu vor umbla în puterea Mea și nu vor putea sta în picioare.

Dacă vă întoarceți acum de la păcatele voastre, veți avea ajutor în acel timp. Dacă nu vă întoarceți de la ele, vă așteaptă consecințe grave, copiii Mei, de care nu vă veți bucura. Pentru unii dintre voi, voi face cunoscute păcatele voastre altora. Unii dintre voi vor secera prin boli, lipsuri financiare și pierderea relațiilor.

Alegerile voastre de acum determină ușurința drumului vostru de mai târziu. În marea Mea milostivire, v-am avertizat să vă întoarceți de pe calea distructivă la timp, dar trebuie să doriți să vă întoarceți de la ea.

Alege-ți astăzi pe cine veți sluji.

De fiecare dată când ispita vă cheamă, voi alegeți. Fiți înțelepți, copiii Mei, fiți vigilenți. Căci dușmanul sufletelor voastre caută să vă devoreze pe voi și tot ce aveți. Îl veți lăsa?"

https://www.facebook.com/photo/?fbid=554806333482397&set=a.403808015248897

Un comentariu: